Yoga class: 3 γιόγκα άσανα για να αντιμετωπίσεις τους φόβους σου

Ανακάλυψε μέσα από τη γιόγκα το δικό σου ταξίδι αυτογνωσίας. Στο σημερινό μάθημα υιοθέτησε ασκήσεις που καλλιεργούν το θάρρος στην ψυχή και μειώνουν τις αντιστάσεις για αλλαγή!

“I am powerful beyond measure” έτσι ξεκίνησα την σημερινή πρακτική.

Γιατί κάποιες φορές ο μεγαλύτερος φόβος μας δεν είναι ότι είμαστε ανεπαρκείς αλλά ότι είμαστε πανίσχυρες με ότι καταπιανόμαστε.

Σκέψου το εξής: όταν αντιστέκεσαι στην αλλαγή συνθέτεις μια λίστα με “λογικά” επιχειρήματα.

”Δεν έχω χρόνο” (το πιο συνηθισμένο), “Είμαι μεγάλη ή μικρή για να ξεκινήσω να προσέχω τον εαυτό μου”, “Δεν είμαι έτοιμη” και διάφορα άλλα.

Συχνά λαμβάνω μηνύματα από γυναίκες που βάζουν τις πεποιθήσεις εμπόδιο στο να απολαύσουν μια νέα εμπειρία ή να πετύχουν στόχους. Έτσι, η συμπεριφορά τους ελέγχεται από μοτίβα συμπεριφορών και παίρνουν αποφάσεις που πιστεύουν ότι ταιριάζουν στην ηλικία, στη σωματική τους διάπλαση, στην οικογενειακή κατάσταση και βαθμιαία οδηγούνται στην αδράνεια.

Ένας από τους πιο απλούς λόγους για να ξεπεράσεις τον φόβο σου είναι να τον αντιμετωπίσεις.

Ποιες γιόγκα στάσεις ενισχύουν το αίσθημα του κουράγιου που χρειάζεσαι:

  • Tadasana – Η στάση του βουνού

Μια από τις καλύτερες στάσεις γιόγκα που ενισχύει την αυτοπεποίθηση και το θάρρος. Το κλειδί για να βρεις ισορροπία είναι να εστιάσεις σε ένα συγκεκριμένο σημείο μπροστά σου.

Δες επίσης Βασική γιόγκα στάση: Οδηγίες για τη στάση του βουνού ή Tadasana 

  • Anjaneyasana – Στάση της Σελήνης

Μια δυναμική στάση που απαιτεί ισορροπία και μυϊκή δύναμη στα πόδια. Ενεργοποιεί ενεργειακά το σώμα (τσάκρα καρδιάς) και δείχνει εξαιρετική για τον σκοπό σου.

Δες επίσης Η καλύτερη γιόγκα άσανα για να διαχειριστείς το στρες 

  • Virabhadrasana ή Warrior III – Πολεμιστής 3

Μια ακόμη δυναμική στάση που χρειάζεται πλήρη ευθυγράμμιση του σώματος. Αφού την πετύχεις θα είσαι σίγουρα περήφανη για το επίτευγμα.

Τελευταίο στάδιο η σαβάσανα

Η χαλάρωση είναι το τελικό στάδιο της πρακτικής. Η στιγμή της σαβάσανα είναι όταν αφήνεις λίγο πριν το τέλος του μαθήματος το μυαλό να απελευθερωθεί από κάθε έγνοια και το σώμα χαλαρώνει. Αυτό επιτρέπει στο σώμα και στο μυαλό να οικειοποιηθεί τα οφέλη της γιόγκα.

Αν υποφέρεις από στρες ενδεχομένως να γνωρίζεις τη σημασία παρόμοιων τεχνικών χαλάρωσης.

Η δική μου ιστορία

Η αλλαγή στη νοοτροπία και η επιθυμία να κάνω γιόγκα με τη βοήθεια διαδικτυακού δασκάλου αποδείχτηκε σημαδιακή στη ζωή μου. Ήταν το πρώτο πράγμα που έφερε μια σειρά αλυσιδωτών θετικών αλλαγών που επεκτάθηκαν σε όλους τους τομείς και νιώθω τεράστια ευγνωμοσύνη για αυτό.

Αν και φαινομενικά ήταν κάτι απλό (οκ, να κάνω γιόγκα στο σπίτι) με το πέρασμα του χρόνου ενισχύθηκε η θέληση και η πεποίθηση ότι δεν υπάρχει κάτι αδύνατο και ξεκίνησα να θέτω νέους στόχους.

Όλα ξεκίνησαν πριν 3 χρόνια με μια απλή συνήθεια. Μέχρι τότε λίγο-πολύ είχα και ΄γω παλαιωμένες πεποιθήσεις και μοτίβα σκέψεις που με κρατούσαν πίσω.

Μέχρι τη μέρα που έστρωσα το γιόγκα ματ στο σαλόνι μου.

Διάβασε πως ξεκίνησαν όλα εδώ!

YOGA at Ηome

Namaste! Είμαι η Ιωάννα και βοηθάω αποκλειστικά γυναίκες, σε όλη την Ελλάδα, να χτίσουν καλές συνήθειες προκειμένου να βελτιώνουν διαρκώς τη ζωή τους. Το Γνωστικό Συμπεριφορικό Coaching και η Συμβουλευτική μέθοδος που ακολουθώ απευθύνονται σε ευαίσθητες και δημιουργικές γυναίκες που επιθυμούν να κατανοήσουν καλύτερα τον εαυτό τους και να χρησιμοποιήσουν το σώμα και τα συναισθήματα για να επιφέρουν θετικά αποτελέσματα στη δουλειά και στη ζωή τους.

Σίγουρα θα προτιμήσεις...