Tree pose: Πως να πετύχεις τη στάση του δέντρου

Αν ξεκίνησες αυτές τις μέρες γιόγκα στο σπίτι θα έχεις καταλάβει ότι υπάρχουν αρκετές γυναίκες που κάνουν το ίδιο με σένα. Υπάρχει μια παγκόσμια γιόγκα κοινότητα που μας αγκαλιάζει και μας ενώνει όλους -ιδιαίτερα τώρα.

Θα χρειαστεί υπομονή και πρακτική για να πετύχεις τη σωστή στάση και αυτό απαιτεί να γυμνάσεις περισσότερο τους μηρούς.

Όταν ξεκινήσεις να παρατηρείς το σώμα σου σε συνάρτηση με την κάθε άσανα θα διαπιστώσεις κάποιες δυσκολίες.

Κάποιες από αυτές είναι κοινές για όλες. Όπως για παράδειγμα τη δυσκολία που συναντούν οι αρχάριοι σε μια από τις βασικότερες γιόγκα άσανα ισορροπίας: τη στάση του δέντρου.

Αν και ασχολούμαι με τη γιόγκα εδώ και μήνες συνειδητοποίησα ότι αυτή η στάση με δυσκολεύει στο εξής: το πόδι που λυγίζω στη στάση του δέντρου γλιστράει προς τα κάτω.

Τι να κάνεις για αυτό;

Θα χρειαστεί υπομονή και πρακτική για να πετύχεις τη σωστή στάση και αυτό απαιτεί να γυμνάσεις περισσότερο τους μηρούς.

Πως να κάνεις τη στάση του δέντρου

Για αρχή, ξεκίνα με το γόνατο του δεξιού ποδιού στραμμένο προς τα εμπρός. Τοποθέτησε τα χέρια στους γοφούς και βοήθησε το άλλο πόδι να λυγίσει και να στερεωθεί στο ύψος του εσωτερικού μηρού.

Πώς;

Στρέψε το αριστερό γόνατο λυγισμένο μπροστά, στη συνέχεια στο πλάι και σήκωσε το μέχρι την κορυφή του εσωτερικού δεξιού μηρού. Τα αριστερά δάχτυλα των ποδιών πρέπει να δείχνουν προς τα κάτω. Εάν το πόδι σου συνεχίζει να ολισθαίνει, σκέψου να βγάλεις τις κάλτσες σε περίπτωση που φοράς.

Βοηθά αν εστιάσεις την προσοχή σου σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο. Θα πρέπει να είσαι ευθυτενής και σταθερή όπως το δέντρο.

Πάρε μερικές αναπνοές και χαμογέλασε.

Στάση του δέντρου

Η συγκεκριμένη άσανα σε αντίθεση με άλλες στάσεις απαιτεί να έχεις ανοιχτά τα μάτια γιατί με αυτό τον τρόπο εστιάζεις καλύτερα στην ισορροπία που απαιτεί. Ονομάζεται έτσι γιατί μοιάζει με ένα δέντρο που μπορεί και μένει σταθερό σε σχέση με όσα το περιβάλλουν.

Μερικά οφέλη είναι:

➤ Βοηθά στη συγκέντρωση.

➤ Ενδυναμώνει τους μηρούς και βελτιώνει την ισορροπία.

➤ Λέγεται ότι βοηθά την ισχιαλγία.

Η αλλαγή προς μια θετική κατεύθυνση μπορεί να είναι τόσο απλή όσο το να διαβάσεις ένα περιοδικό.

Η αρχή μιας συστηματικής αθλητικής δραστηριότητας θα σου δώσει κίνητρο προς άλλες υγιεινές κατευθύνσεις αρκεί να κάνεις την επιθυμία σου, δράση!

Οι απαντήσεις που ψάχνεις βρίσκονται μέσα σου και δεν αρκεί να θέλεις να τις βρεις αλλά και να ξέρεις πως και που θα τις αναζητήσεις.

Τη δική μου εμπειρία αποτύπωσα σε ένα free online email workshop που θα ξεκινήσει το φθινόπωρο για να σου επιβεβαιώσω ότι μικροί και επιτεύξιμοι στόχοι θέτουν τις βάσεις για κάτι μεγαλύτερο.

Βήμα βήμα θα σου πω πως συστηματοποίησα την πρακτική, θα σου αποκαλύψω την αγαπημένη μου διαδικτυακή πλατφόρμα γιόγκα που άλλαξε τα πάντα, θα σου μιλήσω για το πως τελικά η γιόγκα περιορίζει την επιθυμία σου για φαγητό και άλλα πολλά που αξίζει να μάθεις και να εφαρμόσεις.

👇 Κάνε εγγραφή στη λίστα προτεραιότητας και καταχώρησε τη συμμετοχή σου στο 👇

5MEPO ΔΩΡΕΑΝ ONLINE WORKSHOP “Η ευεξία περνάει πρώτα από το μυαλό”

YOGA at Ηome

YOGA at Ηome

Η Ιωάννα πρόσφατα δημιούργησε το YOGA at Home, ένα προσωπικό ιστολόγιο, με σκοπό να ενθαρρύνει κι άλλες γυναίκες να ξεκινήσουν γιόγκα στο σπίτι με τη βοήθεια διαδικτυακού δασκάλου. Το 2015 έκανε ολοκληρωτική στροφή και ξεκίνησε να αναζητά τρόπους που θα μειώσουν το εργασιακό στρες και θα την οδηγήσουν σε έναν νέο τρόπο σκέψης. Διαθέτει συγγραφικό έργο σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (Υπουργείο Παιδείας) ενώ η εμπειρία και τα επαγγελματικά της ταξίδια στην Ασία της δημιούργησαν την ανάγκη να εξερευνήσει περισσότερο τη φιλοσοφία της Ανατολής. Έχει πιστοποιηθεί ως Εκπαιδεύτρια Σεμιναρίων Ενηλίκων και με το Coaching Υγείας και Ευεξίας. Πιστεύει στη δια βίου μάθηση και συνεχίζει τις σπουδές σε θέματα ευεξίας και coaching.

Σίγουρα θα προτιμήσεις...