Tree pose: Πως να πετύχεις τη στάση του δέντρου

Αν ξεκίνησες αυτές τις μέρες γιόγκα στο σπίτι θα έχεις καταλάβει ότι υπάρχουν αρκετές γυναίκες που κάνουν το ίδιο με σένα. Υπάρχει μια παγκόσμια γιόγκα κοινότητα που μας αγκαλιάζει και μας ενώνει όλους -ιδιαίτερα τώρα.

Θα χρειαστεί υπομονή και πρακτική για να πετύχεις τη σωστή στάση και αυτό απαιτεί να γυμνάσεις περισσότερο τους μηρούς.

Όταν ξεκινήσεις να παρατηρείς το σώμα σου σε συνάρτηση με την κάθε άσανα θα διαπιστώσεις κάποιες δυσκολίες.

Κάποιες από αυτές είναι κοινές για όλες. Όπως για παράδειγμα τη δυσκολία που συναντούν οι αρχάριοι σε μια από τις βασικότερες γιόγκα άσανα ισορροπίας: τη στάση του δέντρου.

Αν και ασχολούμαι με τη γιόγκα εδώ και μήνες συνειδητοποίησα ότι αυτή η στάση με δυσκολεύει στο εξής: το πόδι που λυγίζω στη στάση του δέντρου γλιστράει προς τα κάτω.

Τι να κάνεις για αυτό;

Θα χρειαστεί υπομονή και πρακτική για να πετύχεις τη σωστή στάση και αυτό απαιτεί να γυμνάσεις περισσότερο τους μηρούς.

Πως να κάνεις τη στάση του δέντρου

Για αρχή, ξεκίνα με το γόνατο του δεξιού ποδιού στραμμένο προς τα εμπρός. Τοποθέτησε τα χέρια στους γοφούς και βοήθησε το άλλο πόδι να λυγίσει και να στερεωθεί στο ύψος του εσωτερικού μηρού.

Πώς;

Στρέψε το αριστερό γόνατο λυγισμένο μπροστά, στη συνέχεια στο πλάι και σήκωσε το μέχρι την κορυφή του εσωτερικού δεξιού μηρού. Τα αριστερά δάχτυλα των ποδιών πρέπει να δείχνουν προς τα κάτω. Εάν το πόδι σου συνεχίζει να ολισθαίνει, σκέψου να βγάλεις τις κάλτσες σε περίπτωση που φοράς.

Βοηθά αν εστιάσεις την προσοχή σου σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο. Θα πρέπει να είσαι ευθυτενής και σταθερή όπως το δέντρο.

Πάρε μερικές αναπνοές και χαμογέλασε.

Στάση του δέντρου

Η συγκεκριμένη άσανα σε αντίθεση με άλλες στάσεις απαιτεί να έχεις ανοιχτά τα μάτια γιατί με αυτό τον τρόπο εστιάζεις καλύτερα στην ισορροπία που απαιτεί. Ονομάζεται έτσι γιατί μοιάζει με ένα δέντρο που μπορεί και μένει σταθερό σε σχέση με όσα το περιβάλλουν.

Μερικά οφέλη είναι:

➤ Βοηθά στη συγκέντρωση.

➤ Ενδυναμώνει τους μηρούς και βελτιώνει την ισορροπία.

➤ Λέγεται ότι βοηθά την ισχιαλγία.

Η αλλαγή προς μια θετική κατεύθυνση μπορεί να είναι τόσο απλή όσο το να διαβάσεις ένα περιοδικό.

Η αρχή μιας συστηματικής αθλητικής δραστηριότητας θα σου δώσει κίνητρο προς άλλες υγιεινές κατευθύνσεις αρκεί να κάνεις την επιθυμία σου, δράση!

YOGA at Ηome

Αυτοπαρακινούμενη, δημιουργική και ελεύθερο πνεύμα. Κατοικώ στον δικό μου πλανήτη με τον σύζυγο και 3 υπέροχα κατοικίδια, αλλά έχω ζήσει και επισκεφθεί πολλά μέρη του κόσμου! Τα αγαπημένα πράγματα είναι: το διάβασμα, η μυρωδιά του καφέ, βόλτες στη φύση, ταξίδια και οι συζητήσεις με συναρπαστικές γυναίκες από όλη την Ελλάδα. Κατά έναν περίεργο τρόπο όσο αυξήθηκαν τα κιλά μου μεγάλωσε και η αυτοπεποίθησή μου! Κρίση μέσης ηλικίας; Προτιμώ να κατευθύνω την ενέργειά μου στα σημαντικά της ζωής. Χαίρομαι που σε γνωρίζω!

Σίγουρα θα προτιμήσεις...