Tree pose: Πως να πετύχεις τη στάση του δέντρου

Αν ξεκίνησες αυτές τις μέρες γιόγκα στο σπίτι θα έχεις καταλάβει ότι υπάρχουν αρκετές γυναίκες που κάνουν το ίδιο με σένα. Υπάρχει μια παγκόσμια γιόγκα κοινότητα που μας αγκαλιάζει και μας ενώνει όλους -ιδιαίτερα τώρα.

Θα χρειαστεί υπομονή και πρακτική για να πετύχεις τη σωστή στάση και αυτό απαιτεί να γυμνάσεις περισσότερο τους μηρούς.

Όταν ξεκινήσεις να παρατηρείς το σώμα σου σε συνάρτηση με την κάθε άσανα θα διαπιστώσεις κάποιες δυσκολίες.

Κάποιες από αυτές είναι κοινές για όλες. Όπως για παράδειγμα τη δυσκολία που συναντούν οι αρχάριοι σε μια από τις βασικότερες γιόγκα άσανα ισορροπίας: τη στάση του δέντρου.

Αν και ασχολούμαι με τη γιόγκα εδώ και μήνες συνειδητοποίησα ότι αυτή η στάση με δυσκολεύει στο εξής: το πόδι που λυγίζω στη στάση του δέντρου γλιστράει προς τα κάτω.

Τι να κάνεις για αυτό;

Θα χρειαστεί υπομονή και πρακτική για να πετύχεις τη σωστή στάση και αυτό απαιτεί να γυμνάσεις περισσότερο τους μηρούς.

Πως να κάνεις τη στάση του δέντρου

Για αρχή, ξεκίνα με το γόνατο του δεξιού ποδιού στραμμένο προς τα εμπρός. Τοποθέτησε τα χέρια στους γοφούς και βοήθησε το άλλο πόδι να λυγίσει και να στερεωθεί στο ύψος του εσωτερικού μηρού.

Πώς;

Στρέψε το αριστερό γόνατο λυγισμένο μπροστά, στη συνέχεια στο πλάι και σήκωσε το μέχρι την κορυφή του εσωτερικού δεξιού μηρού. Τα αριστερά δάχτυλα των ποδιών πρέπει να δείχνουν προς τα κάτω. Εάν το πόδι σου συνεχίζει να ολισθαίνει, σκέψου να βγάλεις τις κάλτσες σε περίπτωση που φοράς.

Βοηθά αν εστιάσεις την προσοχή σου σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο. Θα πρέπει να είσαι ευθυτενής και σταθερή όπως το δέντρο.

Πάρε μερικές αναπνοές και χαμογέλασε.

Στάση του δέντρου

Η συγκεκριμένη άσανα σε αντίθεση με άλλες στάσεις απαιτεί να έχεις ανοιχτά τα μάτια γιατί με αυτό τον τρόπο εστιάζεις καλύτερα στην ισορροπία που απαιτεί. Ονομάζεται έτσι γιατί μοιάζει με ένα δέντρο που μπορεί και μένει σταθερό σε σχέση με όσα το περιβάλλουν.

Μερικά οφέλη είναι:

➤ Βοηθά στη συγκέντρωση.

➤ Ενδυναμώνει τους μηρούς και βελτιώνει την ισορροπία.

➤ Λέγεται ότι βοηθά την ισχιαλγία.

Η αλλαγή προς μια θετική κατεύθυνση μπορεί να είναι τόσο απλή όσο το να διαβάσεις ένα περιοδικό.

Η αρχή μιας συστηματικής αθλητικής δραστηριότητας θα σου δώσει κίνητρο προς άλλες υγιεινές κατευθύνσεις αρκεί να κάνεις την επιθυμία σου, δράση!

Avatar

YOGA at Ηome

Namaste! Είμαι η Ιωάννα και πιστεύω στη δύναμη που κρύβεις μέσα σου. Είμαι πιστοποιημένη Holistic Coach και εκπαιδεύτρια σεμιναρίων ενηλίκων. Εστιάζω το ενδιαφέρον μου στη σχέση μυαλού-σώματος βάση της νευροεπιστήμης και της κινεζικής φιλοσοφίας. Εξερευνώ εδώ και μήνες τη βίγκαν διατροφή, το qigong και κάνω διαλογισμό. Εφαρμόζοντας στην καθημερινότητα όλα τα παραπάνω έχω μάθει πως η άσκηση, η διατροφή και η θετική στάση αποδίδουν σε όλους τους τομείς. Δημιούργησα, εδώ και ένα χρόνο, το 𝗬𝗢𝗚𝗔 𝗮𝘁 𝗛𝗼𝗺𝗲 με σκοπό να ενθαρρύνω και άλλες γυναίκες να ξεκινήσουν γιόγκα στο σπίτι με τη βοήθεια διαδικτυακού δασκάλου. Το 2015 έκανα ολοκληρωτική στροφή και ξεκίνησα να αναζητώ τρόπους που θα μειώσουν το εργασιακό στρες και θα με οδηγήσουν σε έναν νέο τρόπο σκέψης. Διαθέτω συγγραφικό έργο σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (Υπουργείο Παιδείας) ενώ η εμπειρία και τα μακροχρόνια επαγγελματικά μου ταξίδια στην Ασία μου δημιούργησαν την ανάγκη να εξερευνήσω περισσότερο τη φιλοσοφία της Ανατολής.

Σίγουρα θα προτιμήσεις...