Surya Namaskar: θα πρωταγωνιστήσει στην καθημερινή σου πρακτική

Ο ήλιος θεωρείται μια από τις βασικότερες πηγές ενέργειας. Από την άλλη, η εκμάθηση μιας από τις βασικότερες σειρές ασκήσεων γνωστή ως Surya Namaskar ή Sun Salutation αποτελεί έκφραση ευγνωμοσύνης προς αυτόν.

Ο Χαιρετισμός στον Ήλιο είναι μια από τις σημαντικότερες τεχνικές της γιόγκα με την οποία είναι καλό να ξεκινήσεις την πρακτική σου στο σπίτι.

Τι είναι ο Χαιρετισμός στον Ήλιο

Ο Χαιρετισμός στον Ήλιο είναι μια πλήρης πρακτική που συνδυάζει διαφορετικές άσανα δημιουργώντας μια συχνότητα γνωστή με αυτό το όνομα. 

Επαναλαμβάνοντας τη συχνότητα οδηγήσε σε μια ισχυρή πρακτική που σε συνδέει με τη γη, τον ουρανό και το σύμπαν. Κατανοώντας τη σημασία της επιτυγχάνεις το δικό σου self-healing που προέρχεται από τη δύναμη του ήλιου.

Surya Namaskar GIF - Find & Share on GIPHY

 
Χαιρετισμός στον Ήλιο Οφέλη

Για να απολαύσεις την εμπειρία στο έπακρο άσε την αναπνοή σου να οδηγήσει τις κινήσεις σου. Κάθε εισπνοή-εκπνοή θα πρέπει φυσικά να σε βγάζει από μια άσανα και να σε οδηγεί στην επόμενη.

Πρόκειται για μια απλή σειρά ασκήσεων που δεν απαιτούν ιδιαίτερη ευελιξία αν θέλεις να ξεκινήσεις γιόγκα στο σπίτι. Είναι αποτελεσματική για ολόκληρο το σώμα ενώ διαρκεί από 5’-10’ λεπτά.

Τα οφέλη της Surya Namaskar

Η Surya Namaskar είναι μια κλασική σειρά γιόγκικων ασκήσεων που ακολουθούν εκατομμύρια άνθρωποι στη Δύση.

Μερικά από αυτά είναι:

  • Καταπραΰνει το άγχος και βοηθά τη συγκέντρωση.
  • Βελτιώνει τον ύπνο.
  • Βελτιώνει την κυκλοφορία στο σώμα.
  • Βοηθά στη μείωση του λίπους στην κοιλιά.
  • Προσφέρει δύναμη και ζωτικότητα. 

 

Γιατί η πρωινή άσκηση ευνοεί περισσότερο

Η πρακτική Sun Salutation μπορεί να γίνει κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε ώρας μέσα στη μέρα. Ωστόσο οι πρωινές ώρες θεωρούνται ιδανικές καθώς το μυαλό και το σώμα είναι πιο ήρεμα. Άλλωστε ο Χαιρετισμός στον Ήλιο είναι η τέλεια αφορμή να ενεργοποιήσεις το σώμα σου, να αφυπνίσεις το μέσα σου και να νιώσεις ευγνωμοσύνη. 

Χαιρετισμός στον Ήλιο στάσεις

Αποτελείται από 12 yoga asana που πρέπει να μάθεις με τη συγκεκριμένη σειρά:

  1. Tadasana (Mountain Pose)
  2. Urdhva Hastasana (Upward Salute)
  3. Uttanasana (Standing Forward Bend)
  4. Ardha Uttanasana (Half Standing Forward Bend)
  5. Chaturanga Dandasana (Four-Limbed Staff Pose)
  6. Urdhva Mukha Svanasana (Upward Facing Dog pose) or Bhujungasana (Cobra Pose)
  7. Adho Mukha Svanasana (Downward Facing Dog)
  8. Feet to Hands (Transition)
  9. Ardha Uttanasana (Half Standing Forward Bend)
  10. Uttanasana (Standing Forward Bend)
  11. Urdhva Hastasana (Upward Salute)
  12. Tadasana (Mountain Pose)

Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Yoga Journal 20’ λεπτά Surya Namaskar αρκούν για να αποκτήσεις πολλά οφέλη στην υγεία σου αυξάνοντας την καθημερινή σου ευεξία.

Surya Namaskar: θα πρωταγωνιστήσει στην καθημερινή σου πρακτική

Ενδιαφέρον παρουσιάζει αν δοκιμάσεις να ακολουθήσεις την πρακτική της Surya Namaskar με κάλτσες γλιστρώντας στο πάτωμα. Με αυτόν τον τρόπο ασκείς μεγαλύτερη πίεση στους μηρούς ενώ αυξάνεις τους καρδιακούς παλμούς.

Υπολογίζεται ότι αν κάνεις 10-12 επαναλήψεις θα κάψεις 350-400 θερμίδες.

Είναι απλό και αξίζει τον κόπο!

Ανυπομονείς να ξεκινήσεις τον Χαιρετισμό στον Ήλιο;

Kάνε like στο Facebook και εγγραφή στο Newsletter για να μαθαίνεις πρώτη όλα τα νέα μας!

YOGA at Ηome

Αυτοπαρακινούμενη, δημιουργική και ελεύθερο πνεύμα. Κατοικώ στον δικό μου πλανήτη με τον σύζυγο και 3 υπέροχα κατοικίδια, αλλά έχω ζήσει και επισκεφθεί πολλά μέρη του κόσμου! Τα αγαπημένα πράγματα είναι: το διάβασμα, η μυρωδιά του καφέ, βόλτες στη φύση, ταξίδια και οι συζητήσεις με συναρπαστικές γυναίκες από όλη την Ελλάδα. Κατά έναν περίεργο τρόπο όσο αυξήθηκαν τα κιλά μου μεγάλωσε και η αυτοπεποίθησή μου! Κρίση μέσης ηλικίας; Προτιμώ να κατευθύνω την ενέργειά μου στα σημαντικά της ζωής. Χαίρομαι που σε γνωρίζω!

Σίγουρα θα προτιμήσεις...