Πως η γιόγκα συμβάλει ενεργά στην αύξηση της αυτοπεποίθησης

Η γιόγκα περιλαμβάνει ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να ξεκαθαρίσεις τις σκέψεις σου και να εστιάσεις σε θετικές σκέψεις.

Η γιόγκα αλλάζει τον τρόπο που σκέφτεσαι. Δημιουργεί μια ευνοϊκή κατάσταση για το μυαλό και ενισχύει την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθηση σου.

Η εμπιστοσύνη που έχεις στον εαυτό σου καλλιεργεί το συναίσθημα της αυτοπεποίθησης που είναι σημαντικό στην υγεία και την ψυχολογική σου ευεξία. Αίσθημα εμπιστοσύνης ως προς τις ικανότητες και την κρίση σου.

Μπορεί να πιστεύεις πως χρειάζονται χρόνια πρακτικής προτού δεις τα ευεργετικά οφέλη της γιόγκα αλλά αυτό δεν ισχύει. Με λίγα λόγια, ακόμη και μερικά μαθήματα είναι ικανά να ξεκινήσουν να αλλάζουν την οπτική σου προς θετική κατεύθυνση.

Φρόντισε το σώμα σου

Συχνά νιώθεις ατονία και με δυσκολία κάνεις τις δραστηριότητες της μέρας;

Πως γίνεται να νιώθεις ενέργεια και ευζωία όταν δεν φροντίζεις το σώμα σου;

Τρώγοντας ανθυγιεινά και αποφεύγοντας την άσκηση, θα επηρεάσεις τα επίπεδα της ευεξίας σου τώρα και μελλοντικά.

Μικρές νίκες δημιουργούν τις βάσεις για κάτι μεγαλύτερο

Αφιέρωσε 15’-20΄λεπτά μερικές φορές μέσα την εβδομάδα για να κάνεις γιόγκα στο σπίτι. Η πειθαρχία και η εκμάθηση νέων προτύπων που εφαρμόζονται συστηματικά θέτουν τις βάσεις για μια υγιεινή ζωή.

Πως η γιόγκα βελτιώνει την αυτοπεποίθηση

Όταν βρίσκεσαι σε μια αγχωτική κατάσταση, όπως μπορεί να είναι η φάση αυτή, η αυτοπεποίθηση των ανθρώπων κλονίζεται. Η γιόγκα περιλαμβάνει ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να ξεκαθαρίσεις τις σκέψεις σου και να εστιάσεις σε θετικές σκέψεις.

Ποιες άσανα είναι κατάλληλες

Οι στάσεις ισορροπίας είναι οι καλύτερες αν θέλεις να αυξήσεις βαθμιαία τα επίπεδα της αυτοπεποίθησης σου. Πετυχαίνοντας στάσεις ισορροπίας νιώθεις δύναμη και προσωπική ικανοποίηση. Το διαπίστωσα σήμερα και αποφάσισα να σου γράψω για αυτό. Στάσεις όπως του δέντρου, του πολεμιστή φέρουν ισορροπία και δύναμη σε όλο το σώμα.

Η έλλειψη αυτοπεποίθησης μπορεί να έχει αρνητικό αποτέλεσμα στην προσωπική και επαγγελματική σου πορεία. Ακολουθώντας μια ήπιας μορφής άσκηση όπως η γιόγκα μπορείς να έχεις σημαντικά οφέλη σε όλα τα επίπεδα.

Τι πρέπει να κάνεις

Αρχικά, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να επιλέξεις τη μορφή γιόγκα που σου ταιριάζει ενώ παράλληλα ευνοεί το σώμα και το μυαλό.

Όλες οι μορφές της γιόγκα δρουν σε ολιστικό επίπεδο αν όμως είσαι αρχάρια ξεκίνα με μια από τις δυο:

  • Hatha yoga: Ιδανική αν τώρα ξεκινάς την εξερεύνηση. Απελευθερώνει τις τοξίνες από το σώμα και δημιουργεί αίσθηση ευελιξίας.
  • Yin yoga: Προσωπικά την αγαπώ και έχω αφιερώσει χρόνο σε ασκήσεις και σε βιβλία. Βοηθά ιδιαίτερα τη χαλάρωση και βελτιώνει την αναπνοή με το τέντωμα των μυών και τις χαρακτηριστικές γιν στάσεις.

Μην μένεις αποκομμένη! Αν ξεκίνησες αυτές τις μέρες γιόγκα στο σπίτι θα έχεις καταλάβει ότι υπάρχουν αρκετές γυναίκες που κάνουν το ίδιο με σένα. Υπάρχει μια παγκόσμια γιόγκα κοινότητα που μας αγκαλιάζει και μας ενώνει όλους.

Θέλεις να ξέρεις πως ξεκίνησα γιόγκα στο σπίτι; Να, πως άρχισαν όλα!

YOGA at Ηome

Namaste! Είμαι η Ιωάννα, Personal Coach και πιστεύω στη δύναμη που κρύβεις μέσα σου. Εστιάζω το ενδιαφέρον μου στη σχέση μυαλού-σώματος βάση της νευροεπιστήμης και της κινεζικής φιλοσοφίας. Μέσα από το 𝗬𝗢𝗚𝗔 𝗮𝘁 𝗛𝗼𝗺𝗲 σκοπός μου είναι να ενθαρρύνω και άλλες γυναίκες να ξεκινήσουν γιόγκα στο σπίτι με τη βοήθεια διαδικτυακού δασκάλου. Διαθέτω συγγραφικό έργο σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο του Υπουργείου Παιδείας ενώ η εμπειρία και τα μακροχρόνια επαγγελματικά μου ταξίδια στην Ασία μου δημιούργησαν την ανάγκη να εξερευνήσω την ανατολική φιλοσοφία.

Σίγουρα θα προτιμήσεις...