Πως η γιόγκα συμβάλει ενεργά στην αύξηση της αυτοπεποίθησης

Η γιόγκα περιλαμβάνει ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να ξεκαθαρίσεις τις σκέψεις σου και να εστιάσεις σε θετικές σκέψεις.

Η γιόγκα αλλάζει τον τρόπο που σκέφτεσαι. Δημιουργεί μια ευνοϊκή κατάσταση για το μυαλό και ενισχύει την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθηση σου.

Η εμπιστοσύνη που έχεις στον εαυτό σου καλλιεργεί το συναίσθημα της αυτοπεποίθησης που είναι σημαντικό στην υγεία και την ψυχολογική σου ευεξία. Αίσθημα εμπιστοσύνης ως προς τις ικανότητες και την κρίση σου.

Μπορεί να πιστεύεις πως χρειάζονται χρόνια πρακτικής προτού δεις τα ευεργετικά οφέλη της γιόγκα αλλά αυτό δεν ισχύει. Με λίγα λόγια, ακόμη και μερικά μαθήματα είναι ικανά να ξεκινήσουν να αλλάζουν την οπτική σου προς θετική κατεύθυνση.

Φρόντισε το σώμα σου

Συχνά νιώθεις ατονία και με δυσκολία κάνεις τις δραστηριότητες της μέρας; Πως γίνεται να νιώθεις ενέργεια και ευζωία όταν δεν φροντίζεις το σώμα σου; Τρώγοντας ανθυγιεινά και αποφεύγοντας την άσκηση, θα επηρεάσεις τα επίπεδα της ευεξίας σου τώρα και μελλοντικά.

Μικρές νίκες δημιουργούν τις βάσεις για κάτι μεγαλύτερο

Αφιέρωσε 15’-20΄λεπτά μερικές φορές μέσα την εβδομάδα για να κάνεις γιόγκα στο σπίτι. Η πειθαρχία και η εκμάθηση νέων προτύπων που εφαρμόζονται συστηματικά θέτουν τις βάσεις για μια υγιεινή ζωή.

Πως η γιόγκα βελτιώνει την αυτοπεποίθηση

Όταν βρίσκεσαι σε μια αγχωτική κατάσταση, όπως μπορεί να είναι η φάση αυτή, η αυτοπεποίθηση των ανθρώπων κλονίζεται. Η γιόγκα περιλαμβάνει ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να ξεκαθαρίσεις τις σκέψεις σου και να εστιάσεις σε θετικές σκέψεις.

Ποιες άσανα είναι κατάλληλες

Οι στάσεις ισορροπίας είναι οι καλύτερες αν θέλεις να αυξήσεις βαθμιαία τα επίπεδα της αυτοπεποίθησης σου. Πετυχαίνοντας στάσεις ισορροπίας νιώθεις δύναμη και προσωπική ικανοποίηση. Το διαπίστωσα σήμερα και αποφάσισα να σου γράψω για αυτό. Στάσεις όπως του δέντρου, του πολεμιστή φέρουν ισορροπία και δύναμη σε όλο το σώμα.

Η έλλειψη αυτοπεποίθησης μπορεί να έχει αρνητικό αποτέλεσμα στην προσωπική και επαγγελματική σου πορεία. Ακολουθώντας μια ήπιας μορφής άσκηση όπως η γιόγκα μπορείς να έχεις σημαντικά οφέλη σε όλα τα επίπεδα.

Τι πρέπει να κάνεις

Αρχικά, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να επιλέξεις τη μορφή γιόγκα που σου ταιριάζει ενώ παράλληλα ευνοεί το σώμα και το μυαλό.

Όλες οι μορφές της γιόγκα δρουν σε ολιστικό επίπεδο αν όμως είσαι αρχάρια ξεκίνα με μια από τις δυο:

  • Hatha yoga: Ιδανική αν τώρα ξεκινάς την εξερεύνηση. Απελευθερώνει τις τοξίνες από το σώμα και δημιουργεί αίσθηση ευελιξίας.
  • Yin yoga: Προσωπικά την αγαπώ και έχω αφιερώσει χρόνο σε ασκήσεις και σε βιβλία. Βοηθά ιδιαίτερα τη χαλάρωση και βελτιώνει την αναπνοή με το τέντωμα των μυών και τις χαρακτηριστικές γιν στάσεις.

Μην μένεις αποκομμένη! Αν ξεκίνησες αυτές τις μέρες γιόγκα στο σπίτι θα έχεις καταλάβει ότι υπάρχουν αρκετές γυναίκες που κάνουν το ίδιο με σένα. Υπάρχει μια παγκόσμια γιόγκα κοινότητα που μας αγκαλιάζει και μας ενώνει όλους.

Αν είσαι έτοιμη για δράση η γιόγκα σου επιτρέπει να ανακαλύψεις την καλύτερη εκδοχή σου και είναι για όλους!

YOGA at Ηome

YOGA at Ηome

Η Ιωάννα πρόσφατα δημιούργησε το YOGA at Home, ένα προσωπικό ιστολόγιο, με σκοπό να ενθαρρύνει κι άλλες γυναίκες να ξεκινήσουν γιόγκα στο σπίτι με τη βοήθεια διαδικτυακού δασκάλου. Το 2015 έκανε ολοκληρωτική στροφή και ξεκίνησε να αναζητά τρόπους που θα μειώσουν το εργασιακό στρες και θα την οδηγήσουν σε έναν νέο τρόπο σκέψης. Διαθέτει συγγραφικό έργο σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (Υπουργείο Παιδείας) ενώ η εμπειρία και τα επαγγελματικά της ταξίδια στην Ασία της δημιούργησαν την ανάγκη να εξερευνήσει περισσότερο τη φιλοσοφία της Ανατολής. Έχει πιστοποιηθεί ως Εκπαιδεύτρια Σεμιναρίων Ενηλίκων και με το Coaching Υγείας και Ευεξίας. Πιστεύει στη δια βίου μάθηση και συνεχίζει τις σπουδές σε θέματα ευεξίας και coaching.

Σίγουρα θα προτιμήσεις...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *