άσκηση mindfulness

Μάθε ποια άσκηση mindfulness κάνει τη Μπρενέ Μπράουν να χαλαρώνει

Η αλήθεια είναι πως ακόμη και οι πιο διάσημες γυναίκες έχουν ανάγκη κατάλληλους μηχανισμούς για να ανταπεξέρχονται σε στρεσογόνες καταστάσεις.

Τι κάνει η παγκοσμίως γνωστή ερευνήτρια και συγγραφέας Brené Brown για να ηρεμήσει και να χαλαρώσει;

Η εφαρμογή μιας mindful τεχνικής σου δίνει τη δυνατότητα να εστιάσεις συνειδητά στην παρούσα στιγμή με συγκεκριμένο τρόπο χωρίς επικριτική διάθεση.

Η ευαισθητοποίηση σου στο εδώ και τώρα σε βοηθά να γίνεις πιο ενσυνείδητη και διορατική.

Μέσα από mindful πρακτικές μαθαίνεις να υιοθετείς τη στάση του παρατηρητή επιτρέποντας στον εαυτό σου να δράσει αντί να αντιδράσει.

Η Μπρενέ Μπράουν μας συστήνει μια 4×4 διαλογιστική μέθοδο αναπνοής που αποσκοπεί στη φυσιολογική αναπνοή του οργανισμού ενώ βρίσκεσαι σε κατάσταση ηρεμίας.

Η τεχνική είναι γνωστή ως “τετράγωνη αναπνοή” και σε βοηθάει να χαλαρώσεις το σώμα, να καθαρίσεις το μυαλό και να βελτιώσεις τη συγκέντρωσή σου.

Ο τρόπος που αναπνέεις επηρεάζει τη διάθεσή σου.

Το να καταφέρεις να ρίξεις τους καρδιακούς παλμούς ελέγχοντας την αναπνοή κατά τη διάρκεια ενός διαλογισμού θα μειώσει το άγχος και το στρες.

Το συγκεκριμένο είδος αναπνοής έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι συμβάλλει στην αύξηση της ηρεμίας και στη μείωση του στρες.

Αφιέρωσε μερικά λεπτά και μάθε να κάνεις την “τετράγωνη αναπνοή”

Κάθισε αναπαυτικά σε μια καρέκλα με την πλάτη ίσια. Αυτή η στάση σου επιτρέπει να αναπνέεις καλύτερα. Βάλε τις παλάμες στα πόδια ώστε το εσωτερικό να βλέπει ψηλά. Ξεκίνα:

  1. Εισπνοή μέσα από τη μύτη και μέτρα 1, 2, 3, 4.
  2. Κράτα την αναπνοή και μέτρα 1, 2, 3, 4.
  3. Εκπνοή από το στόμα και μέτρα 1, 2, 3, 4.
  4. Παύση για 1, 2, 3, 4.
  5. Επανέλαβε τη διαδικασία.

Μια απλή πρακτική mindfulness η οποία θα σε βοηθήσει να αντιμετωπίσεις μια τεταμένη κατάσταση ή ένα αρνητικό συναίσθημα.

Η Μπρενέ Μπράουν μελετά την ανθρώπινη σύνδεση — την ικανότητά μας να συμπάσχουμε, να εντασσόμαστε, να αγαπάμε. Φημισμένη και παγκοσμίως γνωστή συγγραφέας, ερευνήτρια, καθηγήτρια και δυναμική ομιλήτρια μας ενθαρρύνει να επιλέξουμε την τόλμη αντί της άνεσης.

Avatar

YOGA at Ηome

Namaste! Είμαι η Ιωάννα και πιστεύω στη δύναμη που κρύβεις μέσα σου. Είμαι πιστοποιημένη Holistic Coach και εκπαιδεύτρια σεμιναρίων ενηλίκων. Εστιάζω το ενδιαφέρον μου στη σχέση μυαλού-σώματος βάση της νευροεπιστήμης και της κινεζικής φιλοσοφίας. Εξερευνώ εδώ και μήνες τη βίγκαν διατροφή, το qigong και κάνω διαλογισμό. Εφαρμόζοντας στην καθημερινότητα όλα τα παραπάνω έχω μάθει πως η άσκηση, η διατροφή και η θετική στάση αποδίδουν σε όλους τους τομείς. Δημιούργησα, εδώ και ένα χρόνο, το 𝗬𝗢𝗚𝗔 𝗮𝘁 𝗛𝗼𝗺𝗲 με σκοπό να ενθαρρύνω και άλλες γυναίκες να ξεκινήσουν γιόγκα στο σπίτι με τη βοήθεια διαδικτυακού δασκάλου. Το 2015 έκανα ολοκληρωτική στροφή και ξεκίνησα να αναζητώ τρόπους που θα μειώσουν το εργασιακό στρες και θα με οδηγήσουν σε έναν νέο τρόπο σκέψης. Διαθέτω συγγραφικό έργο σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (Υπουργείο Παιδείας) ενώ η εμπειρία και τα μακροχρόνια επαγγελματικά μου ταξίδια στην Ασία μου δημιούργησαν την ανάγκη να εξερευνήσω περισσότερο τη φιλοσοφία της Ανατολής.

Σίγουρα θα προτιμήσεις...