άσκηση mindfulness

Μάθε ποια άσκηση mindfulness κάνει τη Μπρενέ Μπράουν να χαλαρώνει

Η αλήθεια είναι πως ακόμη και οι πιο διάσημες γυναίκες έχουν ανάγκη κατάλληλους μηχανισμούς για να ανταπεξέρχονται σε στρεσογόνες καταστάσεις.

Τι κάνει η παγκοσμίως γνωστή ερευνήτρια και συγγραφέας Brené Brown για να ηρεμήσει και να χαλαρώσει;

Η εφαρμογή μιας mindful τεχνικής σου δίνει τη δυνατότητα να εστιάσεις συνειδητά στην παρούσα στιγμή με συγκεκριμένο τρόπο χωρίς επικριτική διάθεση.

Η ευαισθητοποίηση σου στο εδώ και τώρα σε βοηθά να γίνεις πιο ενσυνείδητη και διορατική.

Μέσα από mindful πρακτικές μαθαίνεις να υιοθετείς τη στάση του παρατηρητή επιτρέποντας στον εαυτό σου να δράσει αντί να αντιδράσει.

Η Μπρενέ Μπράουν μας συστήνει μια 4×4 διαλογιστική μέθοδο αναπνοής που αποσκοπεί στη φυσιολογική αναπνοή του οργανισμού ενώ βρίσκεσαι σε κατάσταση ηρεμίας.

Η τεχνική είναι γνωστή ως “τετράγωνη αναπνοή” και σε βοηθάει να χαλαρώσεις το σώμα, να καθαρίσεις το μυαλό και να βελτιώσεις τη συγκέντρωσή σου.

Ο τρόπος που αναπνέεις επηρεάζει τη διάθεσή σου.

Το να καταφέρεις να ρίξεις τους καρδιακούς παλμούς ελέγχοντας την αναπνοή κατά τη διάρκεια ενός διαλογισμού θα μειώσει το άγχος και το στρες.

Το συγκεκριμένο είδος αναπνοής έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι συμβάλλει στην αύξηση της ηρεμίας και στη μείωση του στρες.

Αφιέρωσε μερικά λεπτά και μάθε να κάνεις την “τετράγωνη αναπνοή”

Κάθισε αναπαυτικά σε μια καρέκλα με την πλάτη ίσια. Αυτή η στάση σου επιτρέπει να αναπνέεις καλύτερα. Βάλε τις παλάμες στα πόδια ώστε το εσωτερικό να βλέπει ψηλά. Ξεκίνα:

  1. Εισπνοή μέσα από τη μύτη και μέτρα 1, 2, 3, 4.
  2. Κράτα την αναπνοή και μέτρα 1, 2, 3, 4.
  3. Εκπνοή από το στόμα και μέτρα 1, 2, 3, 4.
  4. Παύση για 1, 2, 3, 4.
  5. Επανέλαβε τη διαδικασία.

Μια απλή πρακτική mindfulness η οποία θα σε βοηθήσει να αντιμετωπίσεις μια τεταμένη κατάσταση ή ένα αρνητικό συναίσθημα.

Η Μπρενέ Μπράουν μελετά την ανθρώπινη σύνδεση — την ικανότητά μας να συμπάσχουμε, να εντασσόμαστε, να αγαπάμε. Φημισμένη και παγκοσμίως γνωστή συγγραφέας, ερευνήτρια, καθηγήτρια και δυναμική ομιλήτρια μας ενθαρρύνει να επιλέξουμε την τόλμη αντί της άνεσης.

YOGA at Ηome

YOGA at Ηome

Η Ιωάννα πρόσφατα δημιούργησε το YOGA at Home, ένα προσωπικό ιστολόγιο, με σκοπό να ενθαρρύνει κι άλλες γυναίκες να ξεκινήσουν γιόγκα στο σπίτι με τη βοήθεια διαδικτυακού δασκάλου. Το 2015 έκανε ολοκληρωτική στροφή και ξεκίνησε να αναζητά τρόπους που θα μειώσουν το εργασιακό στρες και θα την οδηγήσουν σε έναν νέο τρόπο σκέψης. Διαθέτει συγγραφικό έργο σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (Υπουργείο Παιδείας) ενώ η εμπειρία και τα επαγγελματικά της ταξίδια στην Ασία της δημιούργησαν την ανάγκη να εξερευνήσει περισσότερο τη φιλοσοφία της Ανατολής. Έχει πιστοποιηθεί ως Εκπαιδεύτρια Σεμιναρίων Ενηλίκων και με το Coaching Υγείας και Ευεξίας. Πιστεύει στη δια βίου μάθηση και συνεχίζει τις σπουδές σε θέματα ευεξίας και coaching.

Σίγουρα θα προτιμήσεις...