Η καλύτερη στιγμή να στραφείς στη γιόγκα στο σπίτι είναι τώρα

Διαφοροποίησε τον τρόπο σκέψης μέσω μιας ολιστικής προσέγγισης ευεξίας και υγιεινού τρόπου ζωής που ξεκινάει τώρα, από μέσα προς τα έξω.

Υπάρχει πολύ άγχος σε όλο τον κόσμο αυτήν τη στιγμή.

Ανεξάρτητα από το κλίμα ανασφάλειας και αβεβαιότητας που έχει διαμορφωθεί πρέπει να λάβεις μέτρα για να φροντίσεις το σώμα και το μυαλό.

Πιστεύω ακράδαντα ότι μπορείς να ανακτήσεις τη διάθεσή σου με νέες συνήθειες και να βελτιώσεις τον τρόπο ζωής μέσα από την πρακτική της γιόγκα στο σπίτι.

Έρευνα απέδειξε ότι το 41% των συμμετεχόντων αντιμετώπισαν συμπτώματα άγχους και κατάθλιψης από την έναρξη της πανδημίας.

Lockdown 2: Τι θα αφήσεις να συμβεί 

Η γιόγκα στο σπίτι βοηθά στη χαλάρωση του μυαλού και του σώματος.

Μπορεί να πιστεύεις πως χρειάζονται χρόνια πρακτικής προτού δεις τα ευεργετικά οφέλη της γιόγκα αλλά αυτό δεν ισχύει.

Με λίγα λόγια, ακόμη και μερικά μαθήματα είναι ικανά να ξεκινήσουν να αλλάζουν την οπτική σου προς μια θετική κατεύθυνση.

Φρόντισε το σώμα σου

Συχνά νιώθεις ατονία και με δυσκολία κάνεις τις δραστηριότητες της μέρας;

Πως γίνεται να νιώθεις ενέργεια και ευζωία όταν δεν φροντίζεις το σώμα σου;

Τρώγοντας ανθυγιεινά και αποφεύγοντας την άσκηση, θα επηρεάσεις τα επίπεδα της ευεξίας σου τώρα και μελλοντικά.

Δοκίμασε να γυμναστείς στο σαλόνι του σπιτιού σου. Είναι εξίσου αποδοτικό όσο και μια αίθουσα γυμναστηρίου!

Μικρές νίκες δημιουργούν τις βάσεις για κάτι μεγαλύτερο

Αφιέρωσε 15’-20΄λεπτά μερικές φορές μέσα την εβδομάδα για να κάνεις γιόγκα στο σπίτι.

Η πειθαρχία και η εκμάθηση νέων προτύπων που εφαρμόζονται συστηματικά θέτουν τις βάσεις για μια υγιεινή ζωή.

Ποιες άσανα είναι κατάλληλες

Οι στάσεις ισορροπίας είναι οι καλύτερες αν θέλεις να αυξήσεις βαθμιαία τα επίπεδα της αυτοπεποίθησης σου.

Πετυχαίνοντας στάσεις ισορροπίας νιώθεις δύναμη και προσωπική ικανοποίηση.

Το διαπίστωσα σήμερα και αποφάσισα να σου γράψω για αυτό.

Στάσεις όπως του δέντρου, του πολεμιστή φέρουν ισορροπία και δύναμη σε όλο το σώμα.

Η έλλειψη αυτοπεποίθησης μπορεί να έχει αρνητικό αποτέλεσμα στην προσωπική και επαγγελματική σου πορεία.

Ακολουθώντας μια ήπια μορφής άσκηση όπως η γιόγκα μπορείς να έχεις σημαντικά οφέλη σε όλα τα επίπεδα.

Η στάση του δέντρου (Tree Pose)

Η συγκεκριμένη άσανα σε αντίθεση με άλλες στάσεις απαιτεί να έχεις ανοιχτά τα μάτια γιατί με αυτό τον τρόπο εστιάζεις καλύτερα στην ισορροπία που απαιτεί.

Ονομάζεται έτσι γιατί μοιάζει με ένα δέντρο που μπορεί και μένει σταθερό σε σχέση με όσα το περιβάλλουν.

Μερικά οφέλη είναι:

➤ Βοηθά στη συγκέντρωση.

➤ Ενδυναμώνει τους μηρούς και βελτιώνει την ισορροπία.

Αν και ασχολούμαι με τη γιόγκα εδώ και μήνες συνειδητοποίησα ότι αυτή η στάση με δυσκολεύει στο εξής: το πόδι που λυγίζω στη στάση του δέντρου γλιστράει προς τα κάτω.

Τι να κάνεις για αυτό

Θα χρειαστεί υπομονή και πρακτική για να πετύχεις τη σωστή στάση και αυτό απαιτεί να γυμνάσεις περισσότερο τους μηρούς.

Επίσης, είναι καλύτερο να εκτελείς την άσκηση σε γυμνό πόδι παρά φορώντας ρούχα που βοηθούν το πόδι να ολισθαίνει.

Η ισορροπία και η σταθερότητα που απαιτείται για να πετύχεις την στάση ενισχύει τα πόδια, τους γλουτούς και του συνδέσμους.

Η αλλαγή προς μια θετική κατεύθυνση μπορεί να είναι τόσο απλή όσο το να δοκιμάσεις μια τέτοια άσκηση.

Η αρχή μιας συστηματικής αθλητικής δραστηριότητας θα σου δώσει κίνητρο προς άλλες υγιεινές κατευθύνσεις αρκεί να κάνεις την επιθυμία σου, δράση!

Οι απαντήσεις που ψάχνεις βρίσκονται μέσα σου και δεν αρκεί να θέλεις να τις βρεις αλλά και να ξέρεις που θα τις αναζητήσεις.

Οι εγγραφές στο e-mail workshop που θα ξεκινήσει τον Νοέμβριο έχουν κλείσει.

Αν θέλεις, έχεις τη δυνατότητα, να συμμετέχεις στη waiting list και να πάρεις μέρος στο Online Μίνι-Σεμινάριο του 2021.

Στο συγκεκριμένο online webinar θα σου μιλήσω για αγαπημένα wellness tools που με βοήθησαν να έρθω σε καλύτερη επαφή με τον εαυτό μου και εφαρμόζω μέχρι σήμερα.

Κάνε εγγραφή εδώ: “Χαλαρωτικές τεχνικές για healthy mind, healthy life

YOGA at Ηome

YOGA at Ηome

Η Ιωάννα πρόσφατα δημιούργησε το YOGA at Home, ένα προσωπικό ιστολόγιο, με σκοπό να ενθαρρύνει κι άλλες γυναίκες να ξεκινήσουν γιόγκα στο σπίτι με τη βοήθεια διαδικτυακού δασκάλου. Το 2015 έκανε ολοκληρωτική στροφή και ξεκίνησε να αναζητά τρόπους που θα μειώσουν το εργασιακό στρες και θα την οδηγήσουν σε έναν νέο τρόπο σκέψης. Διαθέτει συγγραφικό έργο σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (Υπουργείο Παιδείας) ενώ η εμπειρία και τα επαγγελματικά της ταξίδια στην Ασία της δημιούργησαν την ανάγκη να εξερευνήσει περισσότερο τη φιλοσοφία της Ανατολής. Έχει πιστοποιηθεί ως Εκπαιδεύτρια Σεμιναρίων Ενηλίκων και με το Coaching Υγείας και Ευεξίας. Πιστεύει στη δια βίου μάθηση και συνεχίζει τις σπουδές σε θέματα ευεξίας και coaching.

Σίγουρα θα προτιμήσεις...