Η καλύτερη γιόγκα άσανα για να διαχειριστείς το στρες | Anjaneyasana

Αισθάνεσαι ιδιαίτερο άγχος το τελευταίο διάστημα; Αν η απάντηση είναι θετική έχεις δύο επιλογές. Είτε μένεις παθητικά στην ίδια κατάσταση είτε αναλαμβάνεις δράση κάνοντας γιόγκα στο σπίτι!

Το άγχος είναι επιβλαβές για την ψυχική και σωματική σου κατάσταση.

Ευτυχώς, υπάρχουν φυσικοί τρόποι που σου επιτρέπουν να διαχειριστείς και να μειώσεις το στρες στην καθημερινότητα.

Το τελευταίο διάστημα έχω ανακαλύψει μια άσανα που ενισχύει τη διάθεσή μου και με βοηθάει να αποφορτίσω το στρες..

Η anjaneyasana είναι μια βαθιά πόζα που σου παρέχει έντονο τέντωμα για αυτό θέλει προσοχή.

Το μπροστινό πόδι δέχεται μεγαλύτερη πίεση καθώς στηρίζει τον κορμό ενώ το πίσω πόδι προσδιορίζει το πόσο βαθύ τέντωμα θα κάνεις.

Απαιτεί καλή αίσθηση της ισορροπίας και ευέλικτα πόδια με δυνατά γόνατα.

Προχθές, δεν είχα καθόλου διάθεση να κάνω γιόγκα στο σπίτι. Ένιωθα άσχημα για αυτό. Έτσι, έβαλα μέσω chromecast στην τηλεόραση ένα μάθημα γιόγκα βίντεο από το YouTube.

Αποτέλεσμα;

Μετά από λίγα λεπτά ξεκίνησα να κάνω τις ασκήσεις με το γιόγκα ματ. Ύστερα από τα πρώτα λεπτά ήμουν γεμάτη ενέργεια για να συνεχίσω και να ολοκληρώσω το 30λεπτο πρόγραμμα γιόγκα.

Καταρχήν, βρες τη στιγμή που θα προσπαθήσεις να ηρεμήσεις το μυαλό και το σώμα.

Τόσο το μυαλό όσο και το σώμα αμφιταλαντεύονται από στρεσογόνες καταστάσεις.

Μερικές φορές αυτό σημαίνει ό,τι χρειάζεσαι μεγαλύτερο κίνητρο για να εξασκηθείς.

Χρειάζεσαι αυτές τις επιπλέον στιγμές μέσα στη μέρα που θα σε βοηθήσουν να αντιμετωπίσεις τις αγχωτικές καταστάσεις που προκύπτουν.

Τι κάνει ξεχωριστή τη συγκεκριμένη άσανα

Πρόκειται για μια υπέροχη άσκηση, ειδικά, αν έχεις ένταση στα πόδια. Λειτουργεί ως πολύ καλό τέντωμα για τους μηρούς, ανοίγει τους ώμους και τα χέρια.

Μακροπρόθεσμα θα δεις σημαντική βελτίωση σε ισορροπία και μυϊκή δύναμη στα πόδια και στους τετρακέφαλους.

Φυσικά, αυτή είναι μια άσανα που δεν πρέπει να εκτελείται χωρίς ζέσταμα. Καλό είναι να συνδυαστεί με άλλες ασκήσεις πριν το τέλος της πρακτικής.

Σκέψου την κατάσταση διαφορετικά

Είναι σημαντικό να μάθεις να αντιλαμβάνεσαι τις σκέψεις και τα συναισθήματα σου. Στάσου έξω από το πρόβλημα και δες από ψήλά πως το αφήνεις να επηρεάζει τη ζωή σου. Κοίταξε το με άλλη οπτική ματιά.

Μέσα από τη γιόγκα έμαθα να είμαι θετική και αισιόδοξη.

Είναι σημαντικό να αφιερώσεις χρόνο για να αναπτυχθείς και η γιόγκα είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για αυτό.

Πάνω από όλα κάνε ένα βήμα τη φορά.

Είσαι έτοιμη για δράση;

YOGA at Ηome

Αυτοπαρακινούμενη, δημιουργική και ελεύθερο πνεύμα. Κατοικώ στον δικό μου πλανήτη με τον σύζυγο και 3 υπέροχα κατοικίδια, αλλά έχω ζήσει και επισκεφθεί πολλά μέρη του κόσμου! Τα αγαπημένα πράγματα είναι: το διάβασμα, η μυρωδιά του καφέ, βόλτες στη φύση, ταξίδια και οι συζητήσεις με συναρπαστικές γυναίκες από όλη την Ελλάδα. Κατά έναν περίεργο τρόπο όσο αυξήθηκαν τα κιλά μου μεγάλωσε και η αυτοπεποίθησή μου! Κρίση μέσης ηλικίας; Προτιμώ να κατευθύνω την ενέργειά μου στα σημαντικά της ζωής. Χαίρομαι που σε γνωρίζω!

Σίγουρα θα προτιμήσεις...