Ποιο στυλ γιόγκα πρέπει να επιλέξεις

Υπάρχουν αρκετοί τύποι γιόγκα για να ασχοληθείς. Επιλέγοντας το κατάλληλο στυλ για σένα εξαρτάται από διαφορετικούς παράγοντες. Έχει ιδιαίτερη σημασία αν είσαι αρχάριος στη γιόγκα αλλά γυμνασμένος, αν δεν έχεις ασχοληθεί με κάποια αθλητική δραστηριότητα για μεγάλο χρονικό διάστημα, αν σου αρέσει η έντονη γυμναστική κτλ,. Προτού καταλήξεις πειραματίσου με διαφορετικά στυλ ή χρησιμοποίησε κάποια από αυτά.

Μπορείς να μάθεις γιόγκα online;

Η πρακτική της γιόγκα σε ένα γιόγκα στούντιο έχει άλλα οφέλη. Ωστόσο για όσους δεν έχουν κοντά τους ένα γιόγκα στούντιο ή δεν τους βολεύει το πρόγραμμα η εκμάθηση online είναι εφικτή.

Πρέπει να είσαι ευλύγιστη;

Σε καμία περίπτωση καθώς κανείς δεν θα σου ζητήσει να κάνεις στάσεις που δεν απευθύνονται στο επίπεδο που θα δηλώσεις. Επίσης, η ευλυγισία αποκτάται με τον καιρό και με τη συνεχή εξάσκηση. Από την άλλη μεριά ακόμη και οι πιο έμπειροι βρίσκουν ασκήσεις που δυσκολεύονται σε σχέση με άλλες.

Μπορείς να ασχοληθείς με τη γιόγκα αν έχεις κάποια κιλά παραπάνω;

Τα καλά νέα είναι πως, ναι. Μην απορήσεις αν αναζητήσεις και βρεις ειδικά γιόγκα βίντεο σχεδιασμένα για άτομα με παραπανίσια κιλά. 

Θα χάσεις κιλά με τη γιόγκα;

Αυτό απασχολεί τις περισσότερες γυναίκες. Οι απαλές κινήσεις που συνδυάζονται με σωστή αναπνοή βοηθούν να απαλλαγείς από τις τοξίνες του σώματος. Η βαθύτερη έννοια είναι πως καθαρίζει το πεπτικό σύστημα, μειώνεται το άγχος και ενισχύεται το σώμα σου ακόμη και με μια ήπια μορφής άσκηση όπως η γιόγκα. Το άγχος και το στρες σε πολλές περιπτώσεις ευθύνεται για τα εξτρά κιλά που συσσωρεύονται χρόνο με το χρόνο.

Πόσες φορές μέσα στην εβδομάδα πρέπει να ασκείσαι;

Σημαντικότερο από τη διάρκεια είναι η συχνότητα. Είναι προτιμότερο να αφιερώσεις πιο συχνά χρόνο σε μικρής διάρκειας πρακτική παρά το αντίστροφο. Να θυμάσαι πως το σαλόνι σου είναι εξίσου αποτελεσματικό για την σωστή πρακτική.