Daily Ritual: Αρκούν 2’ για να εντάξεις μια υγιεινή συνήθεια στη ζωή σου

Θα χρειαστείς 3-4 λεπτές φέτες τζίντζερ και ένα ποτήρι ζεστό νερό για να αποκτήσεις μια νέα καθημερινή συνήθεια που θα σου δώσει ενέργεια και θα σε προφυλάξει από το κρυολόγημα.

Πριν χρόνια είχα μια Κινέζα συνάδελφο, τη Lin, η οποία συνήθιζε να βράζει νερό στο βραστήρα και να περιφέρεται στους διαδρόμους με ένα ποτήρι νερό όπου άχνιζε καθόλη τη διάρκεια της μέρας. Μου φαίνονταν τόσο περίεργο!

Ουδέποτε μπορούσα να πιστέψω πως θα έφτανε η στιγμή που θα υιοθετούσα σε καθημερινή βάση αυτήν τη συνήθεια. Έτσι, μέσα στη μέρα έχω ξεκινήσει να πίνω ζεστό νερό με τζίντζερ.

Η ενυδάτωση είναι βασικό στοιχείο καλής υγείας και ευεξίας και επιτυγχάνεται με το νερό. Η σωστή πέψη από την άλλη μεριά βοηθά το σώμα να μεταβολίσει το θρεπτικά συστατικά που λειτουργούν ως αψίδα στην υγεία και σε αυτό βοηθάει το τζίντζερ.

Σύμφωνα με την Παραδοσιακή Κινεζική Ιατρική το τζίντζερ είναι ευρέως χρήσιμο στην ασιατική κουζίνα γιατί τονώνει τη yang ενέργεια στο σώμα.

Βοηθά την πρόληψη ασθενειών σε ενήλικες καθώς το ζεστό νερό με το τζίντζερ λειτουργεί ως αναζωογονητικό και διοχετεύει την κατάλληλη δόση ενέργειας στο σώμα.

Το τζίντζερ στην Αγιουρβέδα είναι σημαντικό γιατί βοηθά την πέψη ενώ προωθεί την μακροζωία και την ευεξία. Συμβάλλει στα κρυολογήματα και στην εποχική γρίπη

Υλικά για τσάι τζίντζερ

1 κ.γ φρέσκο τζίντζερ σε κομματάκια

1 φέτα λεμόνι

½ κ.γ ζάχαρη μελάσα ή μέλι

νερό βραστό

Εκτέλεση

Πρόσθεσε όλα τα υλικά σε ένα φλιτζάνι βραστό νερό και περίμενε 3-4 λεπτά μέχρι να το πιεις.

Η κατανάλωση τζίντζερ είναι καλή για τους περισσότερους. Σε κάποιες περιπτώσεις χρειάζεται προσοχή. Θα πρέπει, ενδεικτικά, να το αποφεύγεις ή να μειώσεις την ποσότητα σε περιπτώσεις υψηλής αρτηριακής πίεσης, διαβήτη, υπερθυρεοειδισμού και εμμηνόπαυσης.

Αρκετοί lacto-vegeterian ξεκινούν τη μέρα τους με ζεστό τσάι τζίντζερ.

Αν σου αρέσουν τα αρωματικά και πικάντικα μπαχαρικά μπορείς στο τέλος του ροφήματος να καταναλώσεις το τζίντζερ.

Κάνε εγγραφή στο newsletter για περισσότερα tips, workshop και βίντεο σχετικά με θέματα ευεξίας και μακροβιότητας!

YOGA at Ηome

Namaste! Είμαι η Ιωάννα, Mindful Somatic Coach και πιστεύω στη δύναμη που κρύβεις μέσα σου. Εστιάζω το ενδιαφέρον μου στη σχέση μυαλού-σώματος μέσω της θεωρίας της γνωσιακής συμπεριφοριστικής. Μέσα από το 𝗬𝗢𝗚𝗔 𝗮𝘁 𝗛𝗼𝗺𝗲 σκοπός μου είναι να ενθαρρύνω και άλλες γυναίκες να ξεκινήσουν γιόγκα στο σπίτι με τη βοήθεια διαδικτυακού δασκάλου. Διαθέτω συγγραφικό έργο σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο του Υπουργείου Παιδείας. Τα μακροχρόνια επαγγελματικά μου ταξίδια στην Ασία μου δημιούργησαν την ανάγκη να εξερευνήσω την ανατολική φιλοσοφία και να ακολουθήσω τον σκοπό μου.

Σίγουρα θα προτιμήσεις...