Ayurvedic Massage: Οδηγός βήμα βήμα για χαλαρωτικό DIY self massage

Δοκίμασε το self-Abhyanga που θρέφει την ψυχή και το σώμα και κάνε το ινδικό αυτομασάζ μέρος της καθημερινότητας όπως η γιόγκα, ο διαλογισμός και η υγιεινή διατροφή.

Απλό και αποτελεσματικό, στοχεύει στην τόνωση του σώματος και του μυαλού.

Το αυτομασάζ Abhyanga είναι σχεδιασμένο για να χαλαρώνει και να περιποιείται το δέρμα, διεγείροντας την κυκλοφορία του αίματος.

Με βάση την ινδική αρχαία φιλοσοφία για να διατηρηθεί η ισορροπία στο σώμα είναι σημαντικό να αποβάλλεις τις τοξίνες.

Το φυσικό έλαιο όταν διεισδύει στο δέρμα ωφελεί το σώμα και το νευρικό σύστημα.

Η Αγιουρβεδική διδασκαλία σου συνιστά καθημερινό μασάζ προκειμένου να διατηρήσεις την καλή υγεία.

Η εφαρμογή του όποτε σε διευκολύνει εξακολουθεί να σου παρέχει σημαντικά οφέλη με τον πιο οικονομικό τρόπο.

Η επιλογή του λαδιού

Παραδοσιακά η επιλογή του λαδιού βασίζεται στον τύπο σου με βάση το αγιουρβεδικό σου προφίλ.

Αν θέλεις κάτι ουδέτερο μπορείς να χρησιμοποιήσεις οποιοδήποτε φυσικό έλαιο για μασάζ που δεν επιβαρύνει τον οργανισμό με χημικά συστατικά.

Προσωπικά προτιμώ το αμυγδαλέλαιο.

Βήμα βήμα η διαδικασία για το μασάζ Abhyanga:

  1. Τοποθέτησε μικρή ποσότητα του ελαίου μασάζ σε γυάλινο μπουκαλάκι και ζέστανε το μέσα σε ένα δοχείο με ζεστό νερό. Το λάδι θα πρέπει να μην είναι καυτό.
  2. Φόρα μια πετσέτα και προτίμησε ένα χώρο που θα σε διευκολύνει καθώς μπορεί να λερώσεις κάποια επιφάνεια κατά την επάλειψη. Το μπάνιο είναι ιδανική επιλογή.
  3. Ξεκίνα το μασάζ από το κεφάλι. Αρχικά τρίψε τις παλάμες με μικρή ποσότητα λαδιού και στη συνέχεια κάνε μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής. Κάλυψε με τα δάχτυλα όλο το κεφάλι και συνέχισε με το μέτωπο και το εξωτερικό των αυτιών. Οι κινήσεις θα πρέπει να είναι απαλές και κυκλικές.
  4.  Εφάρμοσε το λάδι στο πρόσωπο. Στη συνέχεια κάνε επάλειψη στον αυχένα και στους ώμους.
  5. Ακολουθεί το μασάζ στα πόδια. Από τα δάχτυλα, ενεργοποιώντας όλα τα σημεία φτάσε στους αστραγάλους. Σειρά έχουν οι γάμπες και οι μηροί. 
  6. Εφάρμοσε το λάδι στην κοιλιά με ήπιες κυκλικές κινήσεις με δεξιόστροφες κινήσεις. 

Μόλις ολοκληρώσεις τη διαδικασία αφαίρεσε το λάδι από τις πατούσες και πρόσεξε την ολισθηρότητα του εδάφους. 

Αν θέλεις να παρατείνεις τη διαδικασία χαλάρωσης κάνε ένα ντους.

YOGA at Ηome

Namaste! Είμαι η Ιωάννα και βοηθάω αποκλειστικά γυναίκες, σε όλη την Ελλάδα, να χτίσουν καλές συνήθειες προκειμένου να βελτιώνουν διαρκώς τη ζωή τους. Το Γνωστικό Συμπεριφορικό Coaching και η Συμβουλευτική μέθοδος που ακολουθώ απευθύνονται σε ευαίσθητες και δημιουργικές γυναίκες που επιθυμούν να κατανοήσουν καλύτερα τον εαυτό τους και να χρησιμοποιήσουν το σώμα και τα συναισθήματα για να επιφέρουν θετικά αποτελέσματα στη δουλειά και στη ζωή τους.

Σίγουρα θα προτιμήσεις...