Αρχάρια στη YOGA at Ηome: 3 style yoga που σας ταιριάζουν

Οι διαφορετικές ανάγκες που έχει το κάθε σώμα καθορίζουν και την πρακτική που θα επιλέξετε. Υπάρχουν εναλλακτικά στυλ γιόγκα που ταιριάζουν σε αρχάριες και είναι ιδανική λύση για να ξεκινήσετε στο σπίτι.

Iyengar Yoga

Πρόκειται για έναν διαδεδομένο τύπο γιόγκα στη Δύση. Η εξισορρόπηση της ενέργειας και η ηρεμιστική φύση αυτής της πρακτικής δείχνει πως είναι ένα καλό στοιχείο για αρχή. Η Iyengar yoga προτείνεται για να μάθετε βασικές αρχές σωστής ευθυγράμμισης ακόμη και αν είστε δύσκαμπτες. Ειδικά props βοηθούν τις αρχάριες να βρουν πιο εύκολα τη σωστή στάση του σώματος.

Restorative Yoga

Απλές πόζες με τη βοήθεια στηρίξεων όπως ιμάντες, μπλοκ και μαξιλάρια εστιάζουν στη θεραπεία του νου και του σώματος. Μοιάζει με τη Yin yoga αλλά δίνει λιγότερη έμφαση στην ευελιξία και περισσότερο στη χαλάρωση.

Yin Yoga

Η Yin yoga έχει τις ρίζες της στην Ταοϊστική παράδοση και εστιάζει σε πιο παθητικές ασκήσεις που γίνονται στο έδαφος. Ο χρόνος παραμονής σε κάθε στάση διαμορφώνεται από 1’-3’ για τις αρχάριες ενώ περισσότερα λεπτά προτείνονται για τις πιο έμπειρες. Βασικός στόχος είναι να επιτευχθεί μεγαλύτερη ευλυγισία απελευθερώνοντας την ένταση από τις αρθρώσεις. 

The journey of a thousand miles begins with a single step.

-Lao Tzu

Πριν ξεκινήσετε την πρακτική

➤ Μην τρώτε πριν την πρακτική σας και περιμένετε να καταναλώσετε ένα σνακ αφού τελειώσετε, μετά από 1-2 ώρες. Για γεύμα καλό είναι να αφήσετε να περάσει μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
➤ Πιείτε νερό πριν και μετά, όχι κατά τη διάρκεια της άσκησης.
➤ Για μέγιστη χαλάρωση επιλέξτε απογευματινή ώρα ενώ για τόνωση οι πρωινές ώρες είναι ιδανικές να εφαρμόσετε την πρακτική της γιόγκα.

Ακολουθήστε μας στο Facebook και στο Pinterest.

Αν αποφασίσετε να ασκηθείτε μόνες στο σπίτι

➤ Μην αγνοήσετε τα μηνύματα του σώματος.
➤ Να εκτελείτε τις κινήσεις ομαλά χωρίς να πιέζετε το σώμα σας. Η φυσική σας κατάσταση θα βελτιωθεί με τον καιρό και τη συστηματική άσκηση.
➤ Μην συγκρίνετε τον εαυτό σας με φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
➤ Αναπνέετε φυσιολογικά μέχρι να εξοικειωθείτε με πιο βαθιές αναπνοές που θα βοηθήσουν μελλοντικά στην καλύτερη ροή της ενεργειακής κυκλοφορίας στο σώμα.

Δεν είναι ποτέ αργά να ξεκινήσετε γιόγκα. Αφήστε τα στερεότυπα του παρελθόντος όπως ό,τι “η γιόγκα δεν είναι για μένα” απ’ έξω. Μην έχετε καμία προσδοκία για το τι θα γίνει στο μέλλον. Πάρτε ένα γιόγκα ματ, ξεκινήστε την πρακτική και όλα θα έρθουν μόνα τους!

Αρχάρια στη YOGA at home: 3 style yoga που σας ταιριάζουν

Avatar

YOGA at Ηome

Namaste! Είμαι η Ιωάννα και πιστεύω στη δύναμη που κρύβεις μέσα σου. Είμαι πιστοποιημένη Holistic Coach και εκπαιδεύτρια σεμιναρίων ενηλίκων. Εστιάζω το ενδιαφέρον μου στη σχέση μυαλού-σώματος βάση της νευροεπιστήμης και της κινεζικής φιλοσοφίας. Εξερευνώ εδώ και μήνες τη βίγκαν διατροφή, το qigong και κάνω διαλογισμό. Εφαρμόζοντας στην καθημερινότητα όλα τα παραπάνω έχω μάθει πως η άσκηση, η διατροφή και η θετική στάση αποδίδουν σε όλους τους τομείς. Δημιούργησα, εδώ και ένα χρόνο, το 𝗬𝗢𝗚𝗔 𝗮𝘁 𝗛𝗼𝗺𝗲 με σκοπό να ενθαρρύνω και άλλες γυναίκες να ξεκινήσουν γιόγκα στο σπίτι με τη βοήθεια διαδικτυακού δασκάλου. Το 2015 έκανα ολοκληρωτική στροφή και ξεκίνησα να αναζητώ τρόπους που θα μειώσουν το εργασιακό στρες και θα με οδηγήσουν σε έναν νέο τρόπο σκέψης. Διαθέτω συγγραφικό έργο σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (Υπουργείο Παιδείας) ενώ η εμπειρία και τα μακροχρόνια επαγγελματικά μου ταξίδια στην Ασία μου δημιούργησαν την ανάγκη να εξερευνήσω περισσότερο τη φιλοσοφία της Ανατολής.

Σίγουρα θα προτιμήσεις...