6 τρόποι για να χαλαρώσεις από την πίεση της μέρας

Εάν αισθάνεσαι πιεσμένη με την καθημερινότητα και τις ευθύνες, ενδέχεται να επηρεαστεί αρνητικά η ψυχολογία σου και να έχεις μεταπτώσεις.

Αυτό το συναίσθημα συχνά επιδεινώνεται, οδηγώντας σε περισσότερο άγχος και στρες.

Πριν αφήσεις την κατάσταση να σε καταβάλει δοκίμασε μερικούς από τους παρακάτω τρόπους για να χαλαρώσεις και να μειώσεις το άγχος:

  1. Ξεκίνα να κρατάς ημερολόγιο 

Όταν νιώθεις κουρασμένη πιθανότατα το μυαλό σου να είναι υπερφορτωμένο από σκέψεις, ανησυχίες, φόβους, τύψεις και πολλά άλλα. Πρέπει να βγάλεις όλες αυτές τις σκέψεις και τα συναισθήματα από το μυαλό. Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνεις είναι να γράφεις τι σκέφτεσαι και τι νιώθεις.

Ξεκίνα ένα ημερολόγιο. Αυτό είναι πολύ εύκολο και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως η βασική ώρα αυτο-φροντίδας μέσα στη μέρα. Για παράδειγμα σκέψου τι σου προκαλεί το περισσότερο άγχος αυτή τη στιγμή και γράψε ό,τι νιώθεις.

Να είσαι ειλικρινής, λεπτομερής και να γράφεις όπως θέλεις. Κανείς δεν πρόκειται να κρίνει τον γραφικό σου χαρακτήρα ή τη σύνταξη. Απλώς ξεφορτώσου τις ανησυχίες σου με όποιον τρόπο σου ταιριάζει καλύτερα. Σύντομα θα συνειδητοποιήσεις όχι μόνο ότι είχες πολλά να πεις, αλλά ότι πρόκειται και για μια δραστηριότητα που θα κρατήσεις.

  1. Ολοκλήρωσε κάτι που άφησες στη μέση

Ένας άλλος τρόπος για να ανακουφιστείς από την πίεση της μέρας είναι να σκεφτείς κάτι που άφησες στη μέση. Κάτι που ξεκίνησες και για κάποιο λόγο δεν τελείωσες. Αυτό μπορεί να είναι οτιδήποτε μεγάλο ή μικρό, είτε σχετίζεται με τους τρέχοντες στόχους σου είτε όχι.

Γιατί είναι χρήσιμο αυτό; Γιατί παίρνεις μια αίσθηση ικανοποίησης όταν ολοκληρώνεις το οτιδήποτε. Ακόμα και ένα μικρό πράγμα που έχεις αναβάλει ή κάποιος μικρούλης στόχος, μπορεί να σου φέρει θετικά συναισθήματα. Αυτό θα σε κάνει να ξεχάσεις τα προβλήματα και τις υποχρεώσεις και θα ρίξει το ενδιαφέρον σου σε κάτι πιο γόνιμο.

  1. Εφάρμοσε την τεχνική του οραματισμού

Η οπτικοποίηση είναι πολύ δυνατή τεχνική, σχεδόν μαγική. Όταν μπορείς να δεις νοερά κάτι που θέλεις να είσαι, να πετύχεις ή να κάνεις, σου δίνει έμπνευση και κίνητρο.

Μερικές φορές αυτό που χρειάζεσαι περισσότερο είναι να ονειρεύεσαι. Άφησε τη φαντασία σου ελεύθερη και ονειρέψου με τον πιο δημιουργικό τρόπο κάτι που θα θέλεις να πετύχεις στη ζωή σου, είτε είναι ρεαλιστικό είτε όχι.

Απλά αφιέρωσε λίγα λεπτά την ημέρα για να απεικονίσεις πραγματικά αυτό το όνειρο και προχώρα όσο πιο μακριά γίνεται. Όταν τελειώσεις, θα νιώσεις πιο ήρεμη και χαλαρή, έτοιμη να συνεχίσεις τη μέρα.

  1. Αναζήτησε τον ποιοτικό ύπνο

Όλοι χρειάζονται ύπνο, ακόμη και εσύ! Αυτό θα πρέπει να είναι η κορυφαία προτεραιότητά σου, είτε έχεις άγχος είτε όχι. Ο ύπνος είναι απαραίτητος για το μυαλό, το σώμα και το πνεύμα. Χρειάζεσαι ξεκούραση κάθε βράδυ για να διατηρήσεις τα επίπεδα ενέργειας, να αποκτήσεις συγκέντρωση και για να μπορέσεις να ανταπεξέρχεσαι στην κάθε μέρα.

Εάν δεν κάνεις έναν ποιοτικό ύπνο, ξεκίνα να ακολουθείς μια καθιερωμένη ρουτίνα ύπνου. Αυτή μπορεί να περιλαμβάνει ύπνο νωρίτερα ή κάποια συγκεκριμένη ώρα. Σίγασε το κινητό ώστε να μην μπαίνεις στη διαδικασία να το τσεκάρεις κάθε φορά που ακούς μια ειδοποίηση.

  1. Βρες τις δικές σου προτεραιότητες

Η μη επιλογή προτεραιοτήτων είναι ένα κρίσιμο σημείο που σχετίζεται με περιστατικά άγχους και στρες. Αυτό ισχύει στην προσωπική και επαγγελματική σου ζωή. Ένα μεγάλο μέρος της αυτο-φροντίδας και της ανακούφισης αυτού του συναισθήματος είναι να γνωρίζεις πότε να λες όχι και να θέτεις τον εαυτό σου στο πρώτο πλάνο.

Εάν κάτι που ξεκίνησες ή ένας στόχος που νόμιζες ότι ήθελες δεν σου φέρνει χαρά άφησέ τον να φύγει. Αυτό προφανώς σταμάτησε να αποτελεί προτεραιότητα στη ζωή, οπότε δεν υπάρχει λόγος να σου προκαλεί άγχος.

  1. Ξεκίνα μια πρωινή ρουτίνα

Οι πρωινές ρουτίνες βοηθούν να προετοιμαστείς για την επιτυχία. Σου παρέχουν ένα φυσικό μέσο ενεργοποίησης και βοηθούν να είσαι πιο θετικη.

Ξεκίνα μια νέα πρωινή ρουτίνα που είναι καλή τόσο για το σώμα όσο και για το μυαλό. Κάνε γιόγκα στο σπίτι, διαλογισμό ή ζωγράφισε μάνταλα. Δεν υπάρχουν κανόνες για την πρωινή ρουτίνα αρκεί να σε βοηθά να νιώθεις δυνατή και έτοιμη να αδράξεις τη μέρα.

Κάτι που γίνεται μια φορά στο τόσο σιγά σιγά αρχίζει να γίνεται δυο-τρεις φορές την εβδομάδα. Μέχρι που καταλήγεις να ασχολείσαι τις πιο πολλές φορές μέσα στο μήνα.

Πως να ξεκινήσεις; Κατέβασε το Gratitude Journal και κάνε ένα βήμα τη φορά!

YOGA at Ηome

Namaste! Είμαι η Ιωάννα, Personal Coach και πιστεύω στη δύναμη που κρύβεις μέσα σου. Εστιάζω το ενδιαφέρον μου στη σχέση μυαλού-σώματος βάση της νευροεπιστήμης και της κινεζικής φιλοσοφίας. Μέσα από το 𝗬𝗢𝗚𝗔 𝗮𝘁 𝗛𝗼𝗺𝗲 σκοπός μου είναι να ενθαρρύνω και άλλες γυναίκες να ξεκινήσουν γιόγκα στο σπίτι με τη βοήθεια διαδικτυακού δασκάλου. Διαθέτω συγγραφικό έργο σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο του Υπουργείου Παιδείας ενώ η εμπειρία και τα μακροχρόνια επαγγελματικά μου ταξίδια στην Ασία μου δημιούργησαν την ανάγκη να εξερευνήσω την ανατολική φιλοσοφία.

Σίγουρα θα προτιμήσεις...