5 τρόποι να ξαναβρείς τον εαυτό σου μετά την χαλάρωση του lockdown

Η ευεξία προϋποθέτει έναν ήρεμο νου και διάθεση για ζωή. Αυτή η αίσθηση χάνεται όταν οι αυξημένες υποχρεώσεις, η εργασία και η πιεστική καθημερινότητα σου δημιουργούν στρες. Ιδιαίτερα εδώ και ένα χρόνο-διάλειμμα που η καθημερινότητα και η κοινωνικότητα ανατράπηκαν.

Αυξημένο άγχος οδηγεί σε επιδείνωση των αρνητικών συναισθημάτων που μπορείς να καταπολεμήσεις.

Δοκίμασε μερικές ιδέες για να ηρεμήσεις και να μειώσεις την ένταση προτού επανέλθεις σε μια κανονικότητα για όσο σχεδιάζονται τα νέα μέτρα.

  1. Ξεκίνα ζωγραφική με μάνταλα

Η ζωγραφική με μάνταλα δεν προϋποθέτει να έχεις δεξιότητες καλλιτέχνη. Δεν απαιτείται καμία προηγούμενη εμπειρία στη ζωγραφική και η εκμάθηση της συγκεκριμένης τέχνης γίνεται με τον πιο εύκολο τρόπο, βήμα βήμα.

Αναζήτησε βιβλία ζωγραφικής ενηλίκων ή αντιστρες βιβλία ζωγραφικής, βρες μερικούς μαρκαδόρους και ξεκίνα την πρακτική. Το μυστικό είναι όσο χρωματίζεις να εστιάζεις σε αυτό που θέλεις να πετύχεις. Η συστηματική πρακτική βοηθά να φέρεις στο φως πράγματα που ήταν κρυμμένα στο υποσυνείδητο και να αλλάξεις τρόπο σκέψης.

  1. Ολοκλήρωσε κάτι που έχεις αφήσει στη μέση

Ένας άλλος τρόπος για να ανακουφιστείς είναι να σκεφτείς κάτι που δεν έχεις ολοκληρώσει, αλλά ξεκίνησες και δεν το τελείωσες. Αυτό μπορεί να είναι οτιδήποτε, μεγάλο ή μικρό, είτε σχετίζεται με τους τρέχοντες στόχους σου είτε όχι.

Γιατί είναι χρήσιμο αυτό; Επειδή έχεις την αίσθηση της συνέπειας όταν ολοκληρώνεις κάτι. Ακόμα και κάτι μικρό όπως ένα βιβλίο, ένα παζλ, ένα κολάζ που ξεκίνησες και άφησες στη μέση μέχρι ένας μεγάλος στόχος όπως η αίτηση για μια νέα δουλειά ή η ανανέωση του βιογραφικού, μπορεί να σου δημιουργήσει αρνητικά συναισθήματα που σχετίζονται με την αναβλητικότητα. Δούλεψε όσο πρέπει και ολοκλήρωσε ό,τι χρειάζεται. Εσύ ξέρεις…

  1. Visualization και θετικές δηλώσεις

Η οπτικοποίηση είναι πολύ ισχυρή, σχεδόν μαγική τεχνική. Όταν μπορείς να οπτικοποιήσεις κάτι που θέλεις παίρνεις έμπνευση και κίνητρο. Ο εγκέφαλος σου επιτρέπει να ζήσεις νοητικά τους στόχους σου και να φανταστείς πραγματικά πώς θα είναι η διαδικασία μόλις επιτευχθεί.

Η εφαρμογή δεν πρέπει να είναι μόνο νοητική. Μερικές φορές αυτό που χρειάζεται περισσότερο είναι να εκφράσεις δυνατά αυτό που θέλεις. Άφησε τη φαντασία σου να είναι δημιουργική και μέσω των θετικών δηλώσεων προσέλκυσε στη ζωή σου όλα όσα επιθυμείς.

Αρκούν μερικά λεπτά μέσα στη μέρα και θα δεις πως σύντομα θα νιώθεις πιο ήρεμη και αισιόδοξη από ποτέ.

  1. Ακολούθησε μια βραδινή ρουτίνα ύπνου

Όλοι χρειάζονται ύπνο, ακόμη και εσύ! Αυτή θα πρέπει να είναι η κορυφαία προτεραιότητά σου, είτε έχεις άγχος είτε όχι. Ο ύπνος είναι απαραίτητος για το μυαλό, το σώμα και το πνεύμα. Χρειάζεσαι ανάπαυση κάθε βράδυ για να αποκτήσεις εστίαση και ενέργεια, για να μπορείς να διεκπεραιώσεις την επόμενη μέρα.

Εάν το βράδυ που πέρασε δεν είχες έναν ποιοτικό ύπνο, ξεκίνα να εξετάζεις την καθημερινή ρουτίνα ύπνου. Ίσως πρέπει να ετοιμάζεσαι για ύπνο νωρίτερα, να μην παίρνεις το κινητό στο κρεβάτι και να πίνεις ένα χαλαρωτικό ρόφημα.

  1. Βρες τις δικές σου προτεραιότητες

Η επιλογή των προτεραιοτήτων στη ζωή σου είναι ένα σημαντικό κεφάλαιο για να νιώθεις ευδιάθετη και χαλαρή. Αυτό ισχύει τόσο στην προσωπική όσο και στην επαγγελματική σου ζωή. Ένα μεγάλο μέρος της αυτο-φροντίδας (και η ανακούφιση από αυτό το αρνητικό συναίσθημα μελαγχολίας) είναι να ξέρεις πότε πρέπει να βάλεις τον εαυτό σου σε πρώτο πλάνο.

Εάν κάτι που ξεκίνησες ή ένας στόχος που έθεσες δεν σου φέρνει πλέον χαρά αναθεώρησε και άσ΄τον στην άκρη. Αυτό προφανώς δεν αποτελεί προτεραιότητα στη ζωή σου, οπότε δεν υπάρχει λόγος να σου δημιουργεί έξτρα άγχος.

Για να αλλάξεις τρόπο σκέψης και να είσαι θετική χρειάζεσαι το ανάλογο mindset, να δοκιμάζεις νέες δραστηριότητες και να δεσμεύσαι σε ό,τι σε ευχαριστεί.

Η τέχνη των μάνταλα είναι κάτι περισσότερο από μια ζωγραφική.

Αφορά την σύνδεση με τον αυθεντικό σου εαυτό εδώ και τώρα.

Κατέβασε τον οδηγό “Πως να δημιουργήσεις μάνταλα βήμα βήμα” και ακολούθησε το ένστικτο σου!

YOGA at Ηome

Namaste! Είμαι η Ιωάννα, Personal Coach και πιστεύω στη δύναμη που κρύβεις μέσα σου. Εστιάζω το ενδιαφέρον μου στη σχέση μυαλού-σώματος βάση της νευροεπιστήμης και της κινεζικής φιλοσοφίας. Μέσα από το 𝗬𝗢𝗚𝗔 𝗮𝘁 𝗛𝗼𝗺𝗲 σκοπός μου είναι να ενθαρρύνω και άλλες γυναίκες να ξεκινήσουν γιόγκα στο σπίτι με τη βοήθεια διαδικτυακού δασκάλου. Διαθέτω συγγραφικό έργο σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο του Υπουργείου Παιδείας ενώ η εμπειρία και τα μακροχρόνια επαγγελματικά μου ταξίδια στην Ασία μου δημιούργησαν την ανάγκη να εξερευνήσω την ανατολική φιλοσοφία.

Σίγουρα θα προτιμήσεις...