30 λεπτά γιόγκα μειώνουν το πρήξιμο και το φούσκωμα στην κοιλιά

Το φούσκωμα στην κοιλιά ενδέχεται -μετά την κατανάλωση συγκεκριμένων τροφών- να προκαλέσει αίσθημα δυσφορίας. Το υπερβολικό πρήξιμο στο στομάχι σε γεμίζει αρνητικά συναισθήματα σε σχέση με το σώμα σου και θέλεις πολύ να φύγει και να δεις την κοιλιά σου επίπεδη. Τι κάνεις σε 30΄ για να το πετύχεις;

Χθες το πρωί ένιωθα μια έντονη επιθυμία για γάλα. Αν και έχω περιορίσει την κατανάλωση γαλακτοκομικών σε συγκεκριμένες περιστάσεις προτιμώ να ακούω το σώμα μου.

Δύο ποτήρια φρέσκο γάλα με ικανοποίησαν προσωρινά και σε σύντομο χρονικό διάστημα μου προκάλεσαν έντονο πρήξιμο και εκνευρισμό.

Το απόγευμα έκανα ένα πείραμα: έστρωσα το γιόγκα ματ και δοκίμασα ένα πρόγραμμα 30 λεπτών προσαρμοσμένο με ασκήσεις που περιορίζουν το φούσκωμα στην κοιλιά.

Σου επιβεβαιώνω ότι υπάρχουν ασκήσεις που βοηθούν τη λειτουργία των εντέρων και σε ανακουφίζουν από το υπερβολικό πρήξιμο στην κοιλιά.

Πως η γιόγκα μειώνει το πρήξιμο στην κοιλιά

Αρκούν 30 λεπτά γιόγκα για να ασκήσεις την κατάλληλη πίεση στα εσωτερικά όργανα της κοιλιάς και να περιορίσεις τα αρνητικά συμπτώματα του ευερέθιστου εντέρου.

Έτσι, συνέβη και σε εμένα. Αφού μπόρεσα να καταλάβω τι με ενόχλησε, κατάλληλες άσανα με βοήθησαν να χαλαρώσω περιορίζοντας το αισθητικό αποτέλεσμα.

To YouTube Video που παρακολούθησα ήταν το 30 minute Full Body Yoga Flow for Digestion. 

Επιπλέον, η απογευματινή γιόγκα περιορίζει την υπερκατανάλωση του βραδινού γεύματος για αυτό αποφάσισα για την επόμενη εβδομάδα να μεταφέρω την πρακτική μου από τις πρωινές στις απογευματινές ώρες.

Μπορεί να αναρωτιέσαι: “Μα, με τη γιόγκα δεν ιδρώνω οπότε πως θα χάσω βάρος και θα περιορίσω την όρεξή μου;” και αυτό είναι κάτι που είχα και εγώ στο μυαλό μου στην αρχή.

Όταν κάνεις γιόγκα μαθαίνεις να επιβραδύνεις από τους έντονους ρυθμούς της καθημερινότητας και κοιτάς προς τα μέσα.

Ξεκινάς να δημιουργείς και να τρέφεις μια σημαντική σχέση μεταξύ του σώματος και του μυαλού σου.

Αυτομάτως, η γιόγκα σου μαθαίνει την έννοια της ενσυνειδητότητας σε όλους τους τομείς και αυτό μεταφέρεται στο να κοιτάς καλύτερα τι τροφές βάζεις στο σώμα σου.

Όταν μάθεις να αγαπάς και να περιποιήσε το σώμα σου, θα’ ρθει στιγμή που θα τρως πιο ενσυνείδητα και έτσι μετά από κάποιο διάστημα θα δεις τη διαφορά στη ζυγαριά προς τα κάτω.

Η γιόγκα αλλάζει τον τρόπο που σκέφτεσαι

Μπορεί να πιστεύεις πως χρειάζονται χρόνια πρακτικής προτού δεις τα ευεργετικά οφέλη της γιόγκα αλλά αυτό δεν ισχύει.

Με λίγα λόγια, ακόμη και μερικά μαθήματα είναι ικανά να ξεκινήσουν να αλλάζουν την οπτική σου προς μια θετική κατεύθυνση.

Η ευγνωμοσύνη και το να εκτιμάς όσα έχεις σου δίνουν νέες δυνατότητες.

Ακόμη και αν δεν είσαι εξοικειωμένη με αυτά οι προκλήσεις της ζωής σε καλούν να πάρεις μέρος και να εξασκηθείς.

Κατέβασε το ΔΩΡΕΑΝ eBook “Πως να ξεκινήσεις γιόγκα στο σπίτι” και θέσε τις βάσεις για προσωπική εξερεύνηση και αυτοβελτίωση.

Avatar

YOGA at Ηome

Namaste! Είμαι η Ιωάννα και πιστεύω στη δύναμη που κρύβεις μέσα σου. Είμαι πιστοποιημένη Holistic Coach και εκπαιδεύτρια σεμιναρίων ενηλίκων. Εστιάζω το ενδιαφέρον μου στη σχέση μυαλού-σώματος βάση της νευροεπιστήμης και της κινεζικής φιλοσοφίας. Εξερευνώ εδώ και μήνες τη βίγκαν διατροφή, το qigong και κάνω διαλογισμό. Εφαρμόζοντας στην καθημερινότητα όλα τα παραπάνω έχω μάθει πως η άσκηση, η διατροφή και η θετική στάση αποδίδουν σε όλους τους τομείς. Δημιούργησα, εδώ και ένα χρόνο, το 𝗬𝗢𝗚𝗔 𝗮𝘁 𝗛𝗼𝗺𝗲 με σκοπό να ενθαρρύνω και άλλες γυναίκες να ξεκινήσουν γιόγκα στο σπίτι με τη βοήθεια διαδικτυακού δασκάλου. Το 2015 έκανα ολοκληρωτική στροφή και ξεκίνησα να αναζητώ τρόπους που θα μειώσουν το εργασιακό στρες και θα με οδηγήσουν σε έναν νέο τρόπο σκέψης. Διαθέτω συγγραφικό έργο σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (Υπουργείο Παιδείας) ενώ η εμπειρία και τα μακροχρόνια επαγγελματικά μου ταξίδια στην Ασία μου δημιούργησαν την ανάγκη να εξερευνήσω περισσότερο τη φιλοσοφία της Ανατολής.

Σίγουρα θα προτιμήσεις...