Μάνταλα: Η χαλάρωση και η θετική στάση ζωής έχουν τη ζωγραφική τους

Μια απλή δραστηριότητα επαναλαμβανόμενων μοτίβων επηρεάζει το άγχος και μειώνει το στρες. Ανακάλυψε την πρακτική της ζωγραφικής Μάνταλα και νιώσε μια μοναδική εμπειρία χαλάρωσης και διαλογισμού!

Πως να εφαρμόσεις τη γιόγκα στην καθημερινότητα | Yamas & Mudras

Η γιόγκα είναι ένα ολοκληρωμένο ολιστικό σύστημα ευεξίας που φέρνει το σώμα και το μυαλό σε ισορροπία. Εφάρμοσε τη γιόγκικη φιλοσοφία μέσα από την 1η βαθμίδα της Γιόγκα -τα Γιάμα- και ζήσε σε αρμονία με τις πιο σημαντικές αρχές.

4 πράγματα που θα έκανα σήμερα διαφορετικά αν άρχιζα γιόγκα

Οι περισσότεροι αποφεύγουν να ξεκινήσουν γιόγκα στο σπίτι και στηρίζονται σε προκαταλήψεις και μύθους σχετικά με το τι είναι η γιόγκα και πως πρέπει να εξασκηθεί. Ως αρχάρια στη γιόγκα έκανα και εγώ μερικά λάθη. Να, τι θα έκανα σήμερα διαφορετικά αν ξεκινούσα από την αρχή!

Βίγκαν choco-cherry smoothie: όταν τα κεράσια γίνονται αφορμή για το καλύτερο smoothie | Κεράσια, μύρτιλα και σπανάκι

Τα vegan smoothies είναι μια χορταστική επιλογή για να ξεκινήσεις τη μέρα σου. Ακόμη και στην περίπτωση που θέλεις ένα απογευματινό booster αυτή η επιλογή είναι ιδανική για έξτρα ενέργεια! Αν αναπολείς τις μέρες του καλοκαιριού δοκίμασε αυτό το απολαυστικό βίγκαν smoothie για το οποίο θα σε ευγνωμονεί ο ουρανίσκος σου!

Πως μπορείς να καλλιεργήσεις τη συναισθηματική νοημοσύνη με τη γιόγκα;

Η επίγνωση και η ανάπτυξη των συναισθημάτων σου είναι οι πυλώνες της συναισθηματικής νοημοσύνης. Οι συναισθηματικά ευφυείς άνθρωποι δίνουν μεγάλη βαρύτητα στο πως αισθάνονται, τι νιώθουν. Με τη βοήθεια της γιόγκα θα έχεις το τέλειο σημείο εκκίνησης για να το πετύχεις και ΄συ!

Τι ρόφημα (superfood) επιλέγουν οι σημερινές 45 (50)

Αυτό είναι το νέο διατροφικό σούπερ ρόφημα για όσες θέλουν να περιορίσουν τη ζάχαρη και προσπαθούν να κόψουν τη σόδα και τους χυμούς του εμπορίου. Περιέχει μεγάλη ποσότητα βιταμινών και θρεπτικών συστατικών σε συνδυασμό με τα φυσικά του στοιχεία. Αν το δοκιμάσεις θα κάμψεις όλες τις αντιστάσεις και θα το πίνεις συνέχεια!

Tree pose: Πως να πετύχεις τη στάση του δέντρου

Αν ξεκίνησες αυτές τις μέρες γιόγκα στο σπίτι θα έχεις καταλάβει ότι υπάρχουν αρκετές γυναίκες που κάνουν το ίδιο με σένα. Η στάση του δέντρου είναι από τις βασικές στάσεις ισορροπίας που θα πρέπει να δοκιμάσεις. Διάβασε πως θα την πετύχεις!

Πως η γιόγκα συμβάλει ενεργά στην αύξηση της αυτοπεποίθησης

Μπορεί να πιστεύεις πως χρειάζονται χρόνια πρακτικής προτού δεις τα ευεργετικά οφέλη της γιόγκα αλλά αυτό δεν ισχύει. Με λίγα λόγια, ακόμη και μερικά μαθήματα είναι ικανά να ξεκινήσουν να αλλάζουν την οπτική σου προς θετική κατεύθυνση.

Αντιστρές βιβλία ζωγραφικής: Πως συνδέεται η γιόγκα με τα mandala

Η δημιουργική ενασχόληση αποτελεί έναν τρόπο αυτο-έκφρασης που σου παρέχει ένα ασφαλές μέσο για να πειραματιστείς και να διευρύνεις τις δυνατότητες σου. Έχεις δοκιμάσει βιβλία αντιστρές για ενήλικες;

Nine Perfect Strangers: Μια μίνι-σειρά σου δείχνει τι κάνουν σε ένα retreat – Μην πιστεύεις όλα όσα βλέπεις!

Namaste! Από τα εξωτικά φρούτα πιτάγια μέχρι το αντιοξειδωτικό matcha η συμμετοχή σε ένα retreat είναι μοναδική εμπειρία. Να θυμάσαι ένα πράγμα: όσα συμβαίνουν σε ένα wellness retreat μένουν εκεί.

3 πρακτικές για να καλλιεργήσεις την απαριγκράχα στην καθημερινή ζωή | Aparigraha

Zώντας με aparigraha συνειδητοποιείς και αποδέχεσαι πως όλα αλλάζουν. Για να μάθεις να καλλιεργείς την απαριγκράχα στην καθημερινή σου ζωή θα πρέπει να επικεντρωθείς στη δράση και όχι στο αποτέλεσμα. Να έχεις ευγνωμοσύνη σε αυτά που, ήδη, έχεις παρά στην επιθυμία σου να αποκτήσεις περισσότερα. Διάβασε πως θα το πετύχεις!

6 τρόποι για να χαλαρώσεις από την πίεση της μέρας

Εάν αισθάνεσαι πιεσμένη με την καθημερινότητα και τις ευθύνες, ενδέχεται να επηρεαστεί αρνητικά η ψυχολογία σου και να έχεις μεταπτώσεις. Αυτό το συναίσθημα συχνά επιδεινώνεται, οδηγώντας σε περισσότερο άγχος και στρες. Πριν αφήσεις την κατάσταση να σε καταβάλει δοκίμασε μερικούς από τους παρακάτω τρόπους για να χαλαρώσεις και να μειώσεις το άγχος!

Ημερολόγιο ζωής: Τι δείχνει το 2021 για την αξία της σωματικής άσκησης και ευεξίας;

Αρκετές φορές οι άνθρωποι νιώθουν άβολα επειδή οι αξίες και οι ενέργειές τους δεν ταυτίζονται με τον τρόπο ζωής τους. Αυτό αναφέρθηκε σε μελέτες κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Αναλογιζόμενη τα όσα συνέβησαν τους τελευταίους μήνες καταλήγω ότι η πανδημία μας έδωσε 3 κορυφαία μαθήματα. Ποια είναι αυτά;

Mindfulness Διαλογισμός: Πως βοηθά στην αντιμετώπιση του στρες

Ο διαλογισμός ενσυνειδητότητας μπορεί να τα καταφέρει! Σου δίνει τον χώρο ώστε να ανταποκριθείς σε στρεσογόνες καταστάσεις αποτελεσματικά. Μάθε για την πιο αποτελεσματική μέθοδο της εποχής και ξεκίνα με μια απλή τεχνική αποφόρτισης του στρες.